• Nou ik heb dus voor de vakantie myn nieuwe klas ontmoet x3 en eigenlyk viel het wel mee.. het was heel anders dan ik had gedacht...
    ik was daar in th shirt en myn vriendin Susan was in blokjes vest etc. etc. en we kamen dus in een klas met 27 andere lui : 12 jongens en 15 meisjes. de meisjes zijn welbeetje huppels maar de jongens zijn zeker oke :D behalve 1 dan maar goed dat is 1 kind die denkt da hy beter is dasn iedereen xl wa nie so is x3 en dus ff verder :
    ik was nogal melig en hyper en sat susan hele tijd gek te make x3 en later sat ik met susan same tege de jongens te kliere
    en toen bedacht ik me :
    dat myn nieuwe klas eigenlyk wel superstoer is x3


    We can only learn to love by loving.

    omg dit slaat nergens op xl


    We can only learn to love by loving.

    Tog Fijn als je nieuwe klas Soow Coowl is xD

    ik ga ook nr nieuwe klas en ken daar maar 1 meisje dus ben super zenuwachtig :S:$

    Xx


    The quiet scares me because it screams the truth ..

    Wees blij. Ga je naar de 1e toe dan??


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Tog Fijn als je nieuwe klas Soow Coowl is xD

    ik ga ook nr nieuwe klas en ken daar maar 1 meisje dus ben super zenuwachtig :S:$

    Xx


    ik ken er mr 2 x3
    1 jongen diek haat en 1 vriendin van me x3 < Susan

    maar die kids waren egt super x3

    ^^ btw ;; Chill joh x3 word vast wel leuk in je nieuwe klas ik d8 eerst ook da het kutlui soude sijn


    We can only learn to love by loving.

    Wees blij. Ga je naar de 1e toe dan??


    jepp mr ik ben groter dan sommige 3e klassers x3 vink luek x3


    We can only learn to love by loving.

    Kmoet ook naar een nieuwe klas, vanwege stomme hoger engels ¬¬
    Maar ik ben wel benieuwd bij wie ik in de klas kom. Ik hoop wel bij 1 van mijn beste vrienden

    Ik ga vrijdag mijn nieuwe klas ontmoeten:P Heb vorig jaar examen gedaan en ga nu een niveau hoger doen dus nu maar hopen dat ik niet (zoals mijn vriendin) door de leraren word gezien als een ''mavo-patient die je alles moet uitleggen''. Eigenlijk maak ik me niet zo druk over mijn klas, ik ken dan wel niemand maar dat komt wel goed daar vertrouw ik op;)

    maaan ik weet mijn nieuwe klas nieteens.
    maarja,
    ik ga naar de 2e.
    kom iniederegeval wel bij een vriendin in. =D


    AAP

    leuk dat je zo'n leuke klas hebt:D
    ik zit helaas in de zelfde kutklas als vorig jaar... maar na de 3e worden we eindelijk gescheiden:D


    I am an idiot, I move.

    Tis wel leuk dat je het fijn hebt.
    Ik heb mijn nieuwe klas nog helemaal niet gezien, dus ik weet niet hoe het er bij mij aan toe zal gaan, na de vakantie.

    Ik weet nog niet bij wie ik in de klas kom.. :'l Maar ik moet wel weg bij mn BF das wel vet klote, maar ik hoop dat ik bij andere vriendinnen in kom :D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Mijn klas gaat echt Kut zijn xD Want wij ons zijn het echt totaal GEEN huppels, denk ik toch. maar eerder van die gemene, en iedereen vind zichzelf daar het best -_-' dus fijn is anders