• Waarom? Nou omdat ze naar Nena gaat, dat was al duidelijk. Maar, ik ga niet lopen janken omdat ik verdrietig ben, nee in tegendeel zelfs. Ik ben zooo blij, want ik kreeg vandaag te horen dat Sakias en Larissa.. "Wie?" De oudste tweeling van Nena. Dat ze gewoon meekomen op tour en dat ik hen ook ga ontmoeten. Serieus ik ben zo blij nu. Echt..

    Ze zijn gewoon allemaal heel belangrijk voor me en hebben ontzettend veel voor me betekend en dat weten ze ook en nu ga ik ze eindelijk zien, ik word serieus al bijna gek als ik er aan denk. En daarbij komt ook nog dat ik stiekem super verliefd ben op Sakias en dat weet hij ook, maar dat mag Larissa niet weten, anders gaat ze Kirsten doodmaken :9~. Lang leven overbezorgde en beschermende tweelingzusjes.

    De helft zal nu waarschijnlijk wel denken 'waar de hell heb jij het over??' maar ik moest het gewoon even met jullie delen. Want ik hyper serieus helemaal de pan uit!


    Wie du mir, so ich dir.

    Omg zelfs ik word hyper xD super dat je daar heen gaat en dat je ze mag ontmoeten, neem me meeeeeee!!! xD Nena is gewoon super sexy cool en ze rockt gewoon <3

    Alvast veel plezier !!!

    (flower)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    OMGOMGOMG! (hoofdletters noodzakelijk) _O_
    Ik ben zoooo blij voor je! ;D


    -

    Woooooow o-o omfg awesomeheid. Veel plezier ;'DD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hahaha x'D
    Ik vind het echt super leuk voor je en ben ook echt heel blij voor je ^^
    Je hebt dit echt verdiend meid! (:

    - en die Sakias is knap! Ö -

    [ bericht aangepast op 24 maart 2010 - 7:14 ]


    dream, dare, fly!

    Veel plezieeerr :'D


    Hope goes lost but never dies.

    :9~:9~:9~:9~
    GAAF.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Jeeeeeeeeeeej _O_ Ik ben heel blijf voor je, maar dat wist je al ^_^


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik word al hyper als ik dit verhaal van jou lees. VEEEL PLEZIER!


    it's so empty living behind these castle walls

    Aaaaaaaaaahw lief lief lief lief lief! _O_


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ANNExROCKT schreef:
    Hahaha x'D
    Ik vind het echt super leuk voor je en ben ook echt heel blij voor je ^^
    Je hebt dit echt verdiend meid! (:

    - en die Sakias is knap! Ö -
    Ik weet het en hijs ook helemaal geweldig en hij kan prachtig zingen .____. *gaat driedubbeldood* Mááár sinds 27 december is hij papa van een jongetje genaamd Noah, en hijs al vijf jaar bij zijn vriendin ofzo. Zou een beetje genaaid zijn van mij om de boel daar te gaan terroriseren. Dus dat kan ik maar beter niet doen (nerd). Ik ga proberen me gewoon te gedragen :Y).

    Oja en Sakias is ook in de leer gegaan bij een KungFu leermeester in Shanghai dus hij kan ook vet goed KungFu dingese :9~

    [ bericht aangepast op 24 maart 2010 - 10:13 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ik weet het en hijs ook helemaal geweldig en hij kan prachtig zingen .____. *gaat driedubbeldood* Mááár sinds 27 december is hij papa van een jongetje genaamd Noah, en hijs al vijf jaar bij zijn vriendin ofzo. Zou een beetje genaaid zijn van mij om de boel daar te gaan terroriseren. Dus dat kan ik maar beter niet doen (nerd). Ik ga proberen me gewoon te gedragen :Y).

    Oja en Sakias is ook in de leer gegaan bij een KungFu leermeester in Shanghai dus hij kan ook vet goed KungFu dingese :9~

    Haha damn, dat is wel minder.
    Voor jou dan. (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    @ de rest dankje dat jullie allemaal zo lief reageren, dat maakt me zelfs nog hyperder dan datik al was (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Clockwise schreef:
    (...)
    Haha damn, dat is wel minder.
    Voor jou dan. (krul)
    Naja ik hoop voor mij dat Marla en Noah mee gaan :Y). Dan kan ik ze evengoed nog bewonderen. Want ik ben wel benieuwd welk meisje dan het geluk heeft zijn vriendin en de mama van zijn kindje te zijn (krul).

    [ bericht aangepast op 24 maart 2010 - 10:15 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Naja ik hoop voor mij dat Marla en Noah mee gaan :Y). Dan kan ik ze evengoed nog bewonderen. Want ik ben wel benieuwd welk meisje dan het geluk heeft zijn vriendin en de mama van zijn kindje te zijn (krul).

    Ja tuurlijk : D
    Omg dat vind ik echt vet schattig _O_
    - baby obsessed -

    [ bericht aangepast op 24 maart 2010 - 10:21 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Icetea schreef:
    Veel plezieeerr :'D


    Happiness hit her like a train on a track