Ik weet dat er veel mensen een hekel hebben aan Miley Cyrus en ik mag haar zelf ook niet. Er is ook veel kritiek op Justin Bieber en die mag ik ook niet maar het is meer om HOE ze doen in plaats van WAT ze doen. Miley heeft bijv. eens in een blad geposeerd met alleen een laken voor haar lichaam. Dat vind ik best maar toen las ik ook nog dat ze daarna boos is op de fotograaf omdat hij haar erin heeft meegeleurd zegmaar en dat vind ik wel dom en daarom mag ik haar niet. Als je wat doet moet je er ook zelf de schuld aan hebben als je er spijt van krijgt en niet de schuld aan iemand anders geven. Justin Bieber mag ik niet omdat hij zich te stoer voordoet. Alsof hij een soort god is en -niks tegen hem- ik heb gewoon een hekel aan dat soort mensen. Niet speciaal omdat het Justin Bieber is.
Verder zeg ik eerlijk dat ik jaloers op ze ben. Ze zijn beroemd, ze kunnen zingen, ze maken CD, ze geven concerten enz. en dat zou ik ook graag willen maar omdat ze zo doen mag ik ze niet. Ze zouden dankbaar moeten zijn dat ze dit kunnen doen en moeten ze niet zo achterlijk doen.
Zo, dit is hoe ik er over denk. Er staan misschien dingen in waar je het niet mee eens bent bijv. dat ze kunnen zingen maar hou dat voor je want daar gaat het hier niet om.
Ik moest dit even kwijt om te zeggen hoe ik erover denk. Zo, nu jullie
Queen of Hell is my name