• Bah ik haat vanaf nu verliefd zijn en alles wat er mee te maken heeft en ik haat mezelf op dit moment zo hard! --'

    Ik heb al bijna een jaar lang een huge crush op een jongen bij me op school, vanaf de allereerste schooldag al!

    Het was eerst heel leuk enzow tot ik vandaag wat te horen kreeg...
    We zaten bij Beeldende Vorming wat vaag te doen en toen zat een vriend me een beetje te plagen enzo dat ik binnekort naar discotheek/café ging met een vriendin in die stad van mijn crush en dat daar mijn crush ook altijd is, hij gebruikte de hele tijd zijn bijnaam en toen zat een klasgenoot erbij en die hoorde het, die woont in dezelfde stad als mijn crush en ging ook wel eens naar die discotheek/café en die wist meteen over wie die vriend van me het over had en toen zei die klasgenoot zo: bedoel je -naam van me crush-? die heeft al een vriendin -naam van dat meisje-! (en ja het is dus echt waar want ze hebben al een tijdje...) Ik voelde me echt zo ineens leeg en kut bah! Ik had zin om te janken maar ik ging gewoon door en negeerde de rest.

    Nu moet je me niet verkeerd begrijpen, ik vind het heel leuk voor hem enzo, maar het was voor mij echt een keiharde klap! Het ging net goed tussen hem en mij en ik had echt weer een beetje hoop gekregen en iedereen die het wist die zie van dat word binnekort wel wat... Ik bijna al die maanden nooit wat tegen hem durven te zeggen als ik hem tegenkwam klapte ik helemaal in, en dat ging nu steeds wat beter, we hadden de laatste tijd ook elke vrijdag bij elkaar in de klas les (dan werden onze klassen samen gevoegd omdat zijn klas heel klein was en op vrijdag te weinig leraren er waren) en we hadden het elke keer leuk enzo... Zelfs veel van zijn vrienden bemoeiden zich er mee dat het wel wat zou worden...

    Hij was de eerste jongen die ik echt leuk vond, waar ik zoveel voor over had en het doet gewoon pijn...

    Bah ik voel me nu echt gewoon kut! Ik heb alleen zin in van die muziek waardoor je je nog zieliger en kutter gaat voelen en alles eruit te janken maar op de één of andere manier kan ik het niet nu...

    Hebben jullie tips tegen een gebroken hart? =(


    Bah nu voel ik me helemaal zo'n deprimerend persoon aangezien ik hier gisteren ook al zo'n topic geopend had over dat pest gedoe met mensen op school :/

    [ bericht aangepast op 23 maart 2010 - 14:03 ]


    dream, dare, fly!

    Jammer genoeg niet..
    Dit had ik vorig jaar ook meegemaakt.. vond een jongen 7 maanden leuk, maar durfde nooit wat tegen hem te zeggen. Uiteindelijk werden we vrienden en alles en echt iedereen zei dat we bij elkaar paste en dat we elkaar leuk vonden. En toen had hij plots een vrienden =.=
    Maar goed, er zijn meerdere jongens.. probeer je crush te vergeten (wat heel moeilijk is) en ga leuke dingen met vriendinnen doen;)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Och meiske toch :(.. Ik vind het echt zielig voor je.
    Uhm.. heel veel chocola eten samen met vriendinnen :) <33
    Veel geluk ermee <3


    ars moriendi

    geloof me als ik die had vertelde ik het je ;)

    ik heb nu ook zware liefdes verdriet en word er gek van -.-

    Sterkte meiss, we komen er hopelijk wel weer boven op !(H)


    I solemny swear i am up to no good

    RyoHentai schreef:
    geloof me als ik die had vertelde ik het je ;)

    ik heb nu ook zware liefdes verdriet en word er gek van -.-

    Sterkte meiss, we komen er hopelijk wel weer boven op !(H)


    Thx... Jij ook sterkte! <3

    [ bericht aangepast op 23 maart 2010 - 14:08 ]


    dream, dare, fly!

    Dat was ook bij mijn broertje en beste vriend. -.- ik dacht dat hij een andere meisje bedoelde :] en die had al een vriendin dus toen had hij een gebroken hartje. maar hij bedoelde dus mijn beste vriendin. en zij vond hem ook leuk en bladiebla ._.
    En toen kregen ze verkering. en toen heb ik nachten niet geslapen omdat, tjsa.

    Gelukkig zijn ze nu uitelkaar ;D


    I hope you die :3

    Mijn tip voor een gebroken hart: ga niet down zitten zijn, maar zoek leuke dingen om te doen op. En blijf met vrienden praten. Een gebroken hart helen kost tijd =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Praat er met iemand over. Dat is het enigste dat helpt.

    Mijn vriendin heeft het 2 weken geleden uitgemaakt na 11 maanden. Zomaar zo ineens. Ik weet dus wel wat je doormaakt! Geloof me het komt goed! En als je wilt praten, just let me know.


    Life is like a box of chocolats,

    Praten totdat je erbij neervalt met vriendinnen. En vooral 's avonds leuke dingen gaan doen, waarvan je zo moe bent dat je 's avonds gelijk in slaap valt als je in je bed ligt. Want in je bed liggen en aan hem denken is wat je absoluut niet wilt.
    Sterkte (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Probeer je gedachten ergens anders op te zetten. Denk aan iets leuks dat je nog gaat doen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Meid, eet je vol aan chocola of huil gewoon even lekker uit. Misschien vind hij jou wel leuk en heeft hij met haar omdat ie denkt dat jij hem niet leuk vind?

    Joselyne schreef:
    Mijn tip voor een gebroken hart: ga niet down zitten zijn, maar zoek leuke dingen om te doen op. En blijf met vrienden praten. Een gebroken hart helen kost tijd =)

    Ravel schreef:
    Praten totdat je erbij neervalt met vriendinnen. En vooral 's avonds leuke dingen gaan doen, waarvan je zo moe bent dat je 's avonds gelijk in slaap valt als je in je bed ligt. Want in je bed liggen en aan hem denken is wat je absoluut niet wilt.
    Sterkte (flower)
    Dat moet je doen en huil wanneer je huilen wil. Laat alles los, gooi alles eruit.
    En wat betreft het feit dat je zegt dat je nooit meer verliefd wordt/wilt worden; dat zeg je nu, maar wanneer je er helemaal over bent, ben je helemaal vergeten dat je dat hebt gedacht/gezegd en wil je wél weer verliefd worden. (:

    [ bericht aangepast op 23 maart 2010 - 19:32 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik heb hetzelfde. Huil maar, het zal na een tijdje goed doen.


    All this dampness is damp.

    Pestkop schreef:
    (...)Dat moet je doen en huil wanneer je huilen wil. Laat alles los, gooi alles eruit.
    En wat betreft het feit dat je zegt dat je nooit meer verliefd wordt/wilt worden; dat zeg je nu, maar wanneer je er helemaal over bent, ben je helemaal vergeten dat je dat hebt gedacht/gezegd en wil je wél weer verliefd worden. (:


    Crazy girl...

    Oké zorg dat je lekkere badolie en -bergenvol- chocola bij je hebt. laat het bad vol lopen en doe daar de olie in.
    doe een gezellig (vooral geen zielige liedjes!) liedje op, eet chocola, en denk aan al die leuke dingen in je leven. daar voor heb je hem toch helemaal niet nodig?


    EGYPTIAN GOD