• Ja, ik heb dus een goed idee. Tenminste, dat denk ik. Alleen ik zoek iemand die me wil helpen om het verhaal te schrijven. dus dat we het met 2 schrijven laatmaarzeggen.

    Ik heb nog geen namen dus .. = een naam.

    Het idee: .., .. & .. zien drie gangstergirls. Met zijn 3en breken ze in in winkels, stelen ze en terroriseren elke club. Alledrie zijn ze ook al een paar keer opgepakt. Gevaarlijke meiden dus. Maar wat als .. verliefd wordt en besluit te stoppen met haar gangster leventje. .. & .. zijn hier woedend over en doen er alles aan om .. terug te krijgen. Maar dan ook echt alles. En dit loopt niet zo goed af.

    iemand?
    Natuurlyk kan het veranderd worden enzo.

    En ik kies niet de eerste maar gewoon degene wiens schrijfstijl me het meeste aanspreekt.

    xx

    [ bericht aangepast op 21 maart 2010 - 19:15 ]

    Oh ik wil wel. ;'D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    I want to help. _O_


    We'll never be as young as we are tonight

    ichichich:9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik wil wel


    We're all dancing to the same sad song.

    Ik wil wel ;)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Dat lijkt me een gave storyline. Ik weet niet hoe samen schrijven precies werkt, maar het lijkt me gaaf om het eens te proberen met iemand.
    Ik weet niet of mijn manier van schrijven je aanspreekt, maar dat kun je het beste zelf oordelen. Ik kan in elk geval zeggen dat mijn manier van schrijven niet zo is als de meeste anderen, maar dat is ook waar ik naar streef :]
    Mijn eigen stijl ontwikkelen, hoe lastig dat ook is.
    Nagut, oordeel zelf :]


    No growth of the heart is ever a waste