• Haha, ik besloot vanmiddag te gaan 'basketballen' met 6 vrienden buiten, op het pleintje. En mijn crush was daar ook bij.
    Dus ik naar de pleintje fietsen, en het was hartstikke gezellig. Op een gegeven moment nakte mijn crush mijn fiets, en ging erop wegfietsen. Dus ik sprong vol enthousiasme achterop, en toen flikkerden we bijna om, maar we hebben wel onwijs hard gelachen. En toen ging een andere jongen voorop het stuur zitten, en toen zaten we met zijn 3en op mijn fiets -hoe die het in godsnaam heeft overleefd, geen idee-. Maargoed, ik ging trappen, want hij moest sturen. Maar omdat ik amper bij die trappers kon kon ik me niet goed vasthouden. En toen moest ik van hem mijn armen om hem heen slaan :9~
    En de jongen voorop had een basketbal in zijn handen, en toen gingen wij langs de basket, en toen ging hij hem erin gooien. En hij zat (krul)
    En we hebben afgesproken dat vaker te gaan doen, en nu ben ik best wel heel erg happy ;$

    Hebben jullie wel eens fietsbaketbal gedaan?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lol nee

    Is 't aan te bevelen?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Currahee schreef:
    Lol nee

    Is 't aan te bevelen?

    Als je een crush hebt wel (nerd)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    haha nee, maar lijkt me wel leuk om te doen.


    For once I want to be the car crash.

    Ravel schreef:
    (...)
    Als je een crush hebt wel (nerd)

    Oh ik wil 't best voorstellen aan 'm, maar dat is dan wel de eerste keer dat ik tegem hem praat, maar dat zal hij vást niet raar vinden (nerd)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nog nooit gedaan, maar ik zat wel eens met 5 op een fiets :Y)


    -

    Currahee schreef:
    (...)
    Oh ik wil 't best voorstellen aan 'm, maar dat is dan wel de eerste keer dat ik tegem hem praat, maar dat zal hij vást niet raar vinden (nerd)

    'Hey, heb je zin om vanmiddag met mij en nog iemand met zijn 3en op een fiets te zitten en fietsbasketbal te doen?'
    Neehoor, totaal niet ;D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Livedinalie schreef:
    Nog nooit gedaan, maar ik zat wel eens met 5 op een fiets :Y)

    Hoe doe je dat dan? :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ravel schreef:
    (...)
    Hoe doe je dat dan? :'D


    Ik zat op het stuur, tussen het stuur en het zadel stond er iemand op de pedalen, iemand zat op het zadel en 2 mensen op dat achterzitding ;p
    Maar ik was 8, mijn zus 9 en dat was met mijn buurmeisjes en buurjongen ;p We hielden het wel niet echt lang vol: 5seconden ofzo ^^


    -

    ik heb wel aan fietsvoetbal gedaan.
    met 4 personen op 1 fiets, woehoe.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Nee, ik doe wel gewoon basketballen. Nou in mijn stijl. Ik ga bij het basket staan, wacht op de bal en gooi de bal in het net.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.