• Hoii ^^
    Ik ken dus al wel 2 weken een helle leuke jongen., [a]
    En gister was ik voor de tweede keer bij hem., en ik vind hem nu best eng., eerst stonden we zo., en ik moest heel nodig naar de wc., en hij zo., ''De wc is beneden he dat weet je.,'' en ik had zowiets van wtf., o.O
    en een tijd daarna keeken we elkaar zo aan., maar ik had zowiets van., is hij wel te vertrouwen.,
    dus hij vroeg zo., ''Waar denk je aan. '' Dus ik haal zo me schouders op., zegt hij. ''Nee het lijkt wel of je zo denkt van. 'Is die gast we te vertrouwen.' en toen vond ik hem best eng ., ;x
    maar hij is en blijft zoo leuk ;x
    oke sorry moest ik even kwijt., x'D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Misschien is het wel een Edward de tweede, die gedachtes kan lezen. Neehoor, ik grap maar. Hij lijkt me eigenlijk wel leuk. Geen standaard type, maar lekker speciaal..


    it's so empty living behind these castle walls

    ;O engerd.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Hahah.
    Soms heb je van die gedachte-lees momenten :]

    Washington schreef:
    Misschien is het wel een Edward de tweede, die gedachtes kan lezen. Neehoor, ik grap maar. Hij lijkt me eigenlijk wel leuk. Geen standaard type, maar lekker speciaal..

    nouw een stamdaart type is het zekker niet., ;x
    Better geen Edward., x'D
    en eignelijk hoop ik nou niet dat hij mij gedachten kan lezen., want die zij af en toe egt heeel debiel., x'D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Soms kun je het al gewoon aan de blik van een persoon zien aan wat die op dat moment denkt of voelt ^^.

    Irgendwann schreef:
    Soms kun je het al gewoon aan de blik van een persoon zien aan wat die op dat moment denkt of voelt ^^.

    JHa maar dat ik tog bij iedere persoon anders., en ik zag hem gister pas weer voor de 3de keer., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Irgendwann schreef:
    Soms kun je het al gewoon aan de blik van een persoon zien aan wat die op dat moment denkt of voelt ^^.

    2 zielen, 1 gedachte? ^^


    I clicked my heels and wished for you.

    Rugzak schreef:
    (...)
    JHa maar dat ik tog bij iedere persoon anders., en ik zag hem gister pas weer voor de 3de keer., ;x

    Iemand met veel mensenkennis? Maar ik zal ook wel verschieten moest iemand het zo tegen mij zeggen ;D

    Irgendwann schreef:
    Soms kun je het al gewoon aan de blik van een persoon zien aan wat die op dat moment denkt of voelt ^^.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Irgendwann schreef:
    Soms kun je het al gewoon aan de blik van een persoon zien aan wat die op dat moment denkt of voelt ^^.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.