• Naam: Karin.

    Leeftijd: 15 alweer.

    Woonplaats: Zeeland.

    Kort iets over mezelf: Ik ben dus Karin, ik ben hier zo'n goede 15 jaar geleden op de wereld gedropt, waar ik begonnen ben met kruipen, steeds beter werd in kruipen en toen zelfs begon te lopen, en nu nógsteeds rond wandel. Ik schrijf voornamelijk Slash[jongenxjongen] Ook gewone verhalen wil ik soms wel eens schrijven.(: Ik hou van Muziek. Ik sta er mee op en ga er mee slapen. Zonder Muziek word ik gek. Ik schrijf veel (Elke dag zowat.) Ik schijf momenteel ook een boek.(:

    Stand alones: Assepoester, de drugsdealer
    Mijn Sa's

    Fanfictions:
    Romantisch Misbruikt [TC]
    Little Draco [H/D Slash]
    De haan en zijn Chickie [TC]
    So sick of Love [TC]
    Only you can me me cry [TC]
    How can I love you, when you treat me like this? [TC]

    Lopend verhaal:
    Voornamelijk de verhalen die hier boven staan. Het is eigenlijk bijna allemaal Slash/TC. Voor meer verhalen kijk gewoon op mijn profiel. Dit is wel op eigen risico aangezien dat niet zo goed geschreven is, als jullie misschien al van me gewent zijn.

    Word verwacht;

    The Illusion & The Perfection.
    Delano is een doodnormale jongen. Hij heeft veel vrienden, lieve ouders, en een leuke vriendin. Bovendien heeft hij sinds kort uitzicht op zijn nieuwe buurmeisje die er ook wel mag wezen. Wanneer Delano op een nacht naar buiten kijkt, ziet hij het meisje en haar 'vriendje,' wat eigenlijk haar vader wel al zou kunnen zijn, ruziën. Hij grijpt in, met alle gevolgen van dien.

    Op dit verhaal zit CopyRight.
    ©SnowEyes.


    Burning Butterflies
    In een vrij onbekend stadje in Engeland gebeuren sinds kort rare dingen. Dingen die nog nooit eerder zijn voorgekomen. Deze dingen zijn begonnen, toen er een nieuwe jongen in de stad kwam. […] is een vijfentwintig jarige jongen die bij de recherche zit. Hij wordt op de ‘Sigaretten-zaak,’ gezet. Vrouwen worden verkracht en vervolgens op brute wijze vermoord, alsof ze een of ander wild beest zijn. Vervolgens wordt ergens op het lichaam een sigaret uitgedrukt. Wanneer […] op de zaak word gezet, komt het gevaar steeds dichter bij zijn eigen omgeving. Wanneer […] op een avond thuis komt, en zijn vrouw op dezelfde wijze vermoord op de grond vindt, zet hij alles op alles om de dader te vinden. Maar dan verschijnt er die ene iets wat rare vrouw. Wie is ze en wát is ze van plan?

    Op dit verhaal zit CopyRight.
    ©SnowEyes.



    Liefde kent geen grenzen.
    Is het verhaal van Dieter Doughty. Dieter is verliefd, stapelverliefd eerder op de mooie, populaire Audrey Kirkwood. Dieter is helemaal geobsedeerd door Audrey, alleen zij ziet hem niet staan. Ze vind hem niks anders dan een irritante jongen die net als een kauwgom aan haar vast lijkt te plakken. Wat ze ook doet, Dieter blijft haar maar leuk vinden. Steeds leuker zelfs. Het begon allemaal zó ontschuldig, van papiertjes van Audrey bewaren, tot met Audrey mee naar haar huis lopen. Alleen Dieter kent zijn grenzen niet meer… Dieter word steeds meer én meer geobsedeerd door Audrey, zo erg dat hij haar begint te stalken. De dag waarop Audrey ’s leven in een hell veranderd…

    ~Het verhaal van een stalker, die zichzelf niet meer in de hand heeft. Hier kunnen 16+ stukjes in voorkomen,~

    Op dit verhaal zit CopyRight.
    ©SnowEyes.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2010 - 0:37 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.