• Ik heb echt geen idee hoe ik moet reageren op het feit dat mijn Beste vriendin me verteld heeft dat ze sommige meisjes ook wel leuk vindt. Het is niet dat ik haar vies of zo vind, want ze is en blijft gewoon mijn BF daar niet van, maar ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen:X. Het overvalt me gewoon; ik had (nog) niet gemerkt van het feit dat ze meisjes dus ook leuk vindt. Alleen weet ik niet zo goed hoe ik hier moet op reageren. Iemand tips met dingen die ik kan zeggen/doen om haar toch te helpen & te laten zien dat ik het niet erg vindt? Want ik klapte daarnet gewoon helemaal dicht :"$

alvast bedankt.

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

Ik zou gewoon gewoon tegen haar blijven doen en een keer extra met haar gaan shoppen ofzo. Voorderest zou ik het ook niet echt weten, heb het zelf nog niet voorgehad.

Tanya is de beste.

Als je het geen probleem vindt, kun je denk ik gewoon zeggen dat je het fijn vindt dat ze het heeft verteld en dat je haar gewoon accepteert voor hoe ze is. Dat stelt ze vast op prijs (:

I clicked my heels and wished for you.

Hap schreef:
    Als je het geen probleem vindt, kun je denk ik gewoon zeggen dat je het fijn vindt dat ze het heeft verteld en dat je haar gewoon accepteert voor hoe ze is. Dat stelt ze vast op prijs (:

Alis volat propriis.

Ik zou haar vertrouwen en steun geven, en haar zeggen dat je het niet erg vindt. Dan zal je haar van tijd tot tijd vanzelf gaan accepteren zoals ze is.

Hope goes lost but never dies.

Hap schreef:

Ga met haar praten.
    Een ontzettend goede vriendin van mij bleek ook biseksueel te zijn. Ik weet niet waarom, maar ik accepteerde het gewoon zonder er verder over na te denken. Ze blijft toch dezelfde persoon.

I may not always be perfect, but I'll always try.

Zeg haar wanneer je haar ziet, dat het je niks uitmaakt, want ze blijft hetzelfde voor jou. Verder moet je gewoon weer normaal en gezellig doen, en haar steunen en er voor haar zijn wanneer ze een beetje in de knoop zit.

it's so empty living behind these castle walls

Hier mag een slotje op. Ik heb het al uitgepraat met haar. Ze snapte dat ik even niks kon zeggen & was opgelucht.(:

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

Hap schreef:

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

Doe gewoon zoals je altijd deed, en vertel haar ooit een keer dat je het niet erg vindt en dat je haar niet anders bekijkt.

Slotje op aanvraag.

Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg