• Dus, mijn vriendje komt normaal elk weekend slapen, in een aparte kamer welteverstaan. En vandaag, zaterdag dus, kan hij pas later komen omdat mijn ouders naar een feestje zijn, maar ik vind het gewoon zo kut omdat hij al van zover moet komen en als hij dan enkel zondag kan komen, is dat zo kort. En dus had ik gevraagd of hij om 9u ('s avonds) naar hier mocht komen, mijn moeder en vader komen rond 10-11u thuis, en dat mag niet.

    waarom niet? Omdat mijn ouders denken dat we dan te ver gaan gaan. Kom op! Ik ben 14 en ik wil het nog niet. Maar dat begrijpt ze maar niet, en ze laat ons nooit een keer alleen. En weetje, ik wil soms ook wel wat privé hebben, niet om 'verkeerde' dingen te doen, maar gewoon om eens een gesprek te hebben, maar nee ze moet er altijd bij zijn. Nooit mag ik langer dan een kwartier alleen zijn met hem. En ik weet dat ze bezorgd is en blablabla, en ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Ik heb nog nooit écht een goed gesprek kunnen hebben, en nu hebben we de laatste tijd vaker discussies en ruzies, en dan wil ik dat dan oplossen, maar dan gaat dat niet. Ik vind het gewoon écht niet meer leuk dat mijn moeder én vader me niet vertrouwen.

    En ja, ik zeur, maar het zit me écht dwars.

    Zeg tegen je moeder dat je soms gewoon wilt praten met je vriendje En als ze blij voor je is ze je dat ook moet gunnen.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2010 - 13:55 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    BOUM schreef:
    Zeg tegen je moeder dat je soms gewoon wilt praten met je vriendje En als ze blij voor je is ze je dat ook moet gunnen.


    Nah, ze gelooft gwn nooit dat het: 'enkel om te praten is'.

    Kunnen jullie niet bij hem afspreken? En dan zeg je dat die moeder/vader van hem erbij is, dus ze zich geen zorgen hoeft te maken.
    -maar dan zitten jullie natuurlijk boven en die ouders beneden-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Gebrek aan vertrouwen + overbezorgdheid, heb ik ook last van. Ik mocht niet bij mijn toenmalige vriend slapen en ik heb er uren in gestoken om haar ervan te overtuigen bij hem te mogen slapen, ook in aparte kamers. Dat is nooit opgelost en ook nu zou ik het niet mogen ook al zou ik een vriend hebben. Wachten tot mijn achttiende dus.

    Ik kan je niet helpen helaas, aangezien het hier ook nooit tot een oplossing kwam.


    No growth of the heart is ever a waste

    BOUM schreef:
    Zeg tegen je moeder dat je soms gewoon wilt praten met je vriendje En als ze blij voor je is ze je dat ook moet gunnen.

    Heroic schreef:
    Kunnen jullie niet bij hem afspreken? En dan zeg je dat die moeder/vader van hem erbij is, dus ze zich geen zorgen hoeft te maken.
    -maar dan zitten jullie natuurlijk boven en die ouders beneden-


    Mjah, zoveel kan ik niet naar hem, want ze wilt niet dat ik alleen met de trein ga, en dan moet ze me steeds brengen, en dat gaat dan niet altijd en blabla, en die vader is bijna nooit thuis, en dat weet ze ook, en zijn ouders zijn gescheiden dus is enkel zijn broer er en die gaat aan zn brommer sleutelen .
    citeert: 'En dan is het weer van't zelfde want dan hebben jullie niemand die erop let.'

    Je zeurt niet.
    Maar als je echt alleen met hem wilt zijn en je moeder je niet alleen wilt laten zou ik zeggen; laat je broer/zus (als je die hebt) ook thuis zijn en zorg dat ze je niet afluisteren want dat ben je niet alleen thuis maar kun je ook rustig alleen met hem zijn


    I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms

    Pf, ouders. ><


    Tanya is de beste.

    Pshycosocial schreef:
    Je zeurt niet.
    Maar als je echt alleen met hem wilt zijn en je moeder je niet alleen wilt laten zou ik zeggen; laat je broer/zus (als je die hebt) ook thuis zijn en zorg dat ze je niet afluisteren want dat ben je niet alleen thuis maar kun je ook rustig alleen met hem zijn


    dat vindt ze ook niet goed aangezien ze weet dat m'n broer toch niet tegen me ingaat en die heeft altijd zn koptelefoon op en nog van dat gedoe.

    Spreek anders gewoon in het geheim af, en zeg dat je naar vriendinnen gaat. Vraag dan wel eerst of je vriendinnen mee willen werken. En als ze er dan achter komen zeg je maar; 'Ik hoef niet in het geheim af te spreken, maar omdat jullie me niet vertrouwen moet ik wel'.


    it's so empty living behind these castle walls

    BOUM schreef:
    Spreek anders gewoon in het geheim af, en zeg dat je naar vriendinnen gaat. Vraag dan wel eerst of je vriendinnen mee willen werken. En als ze er dan achter komen zeg je maar; 'Ik hoef niet in het geheim af te spreken, maar omdat jullie me niet vertrouwen moet ik wel'.


    Ik doe dat niet echt graag =s

    Pliena schreef:
    Pf, ouders. ><

    Seks kun je toch niet tegenhouden.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    Seks kun je toch niet tegenhouden.


    Ja nou, dat weet ik ook. Maar mijn moeder weet ook goed genoeg dat ik dat nu zeker nog niet wil, maar toch vertrouwt ze me niet.

    heb ik ook last van, maar dan wel andere omstandigheden : mijn ma dacht dat ik me kraste, maar het was de kat die me gekrabd had :S