• 3 dagen heb ik meegeholpen met de SPO (spomutocadaza) van mijn school. 3 dagen heb ik ontzettend lol gemaakt. De eerste dag samen met Sem - ghehehe - en woensdag en donderdag met mijn beste vriendin - die ook nog bij me bleef slapen.
    Maar serieus, bij mij op school zitten echt wel wat talenten. Een paar mensen konden gewoon prachtig zingen, anderen konden geweldig dansen. Ik heb de show 4 keer - ook de doorloop - gezien en bleef het geweldig vinden.
    Ook met de crew was het echt geweldig! Gisteravond gingen mijn beste vriendin en ik buurten bij wat jongens die bij de spots zaten. Ontzettend droog moment.

    Na de show, toen alleen nog maar de crew en presentatie er was, gingen mijn beste vriendin en ik op het podium liggen - we waren lui - en begonnen we: "U.G.L.Y - You ain't got no alibi, you ugly, eh, hey, you ugly" te zingen. En ook maakten we de letters met onze armen. Onze mentor begon ons dus heel droog te filmen.
    Na 7 of 8 minuten ging het licht van de zaal uit, want we mochten daar al niet meer zijn. Komt de hele crew om ons heen staan en schijnt met zo'n irritante lampjes op ons. Beginnen ze even mee te doen en de laatste 10 seconden van de 10 minuten tellen ze af. Iedereen heel vrolijk juichen. Werden we ook nog eens gekroond tot 'gekste meisjes van SPO 2010'.
    We hadden er alleen nog niet genoeg van en gingen in de artiestenruimte gewoon nog 10 minuten door - alleen werden we toen achterna gezeten met tape...
    Daarna kregen we beide twee glazen bier zodat we onze mond hielden. Hebben we nog flink wat gepraat. Maar toen was het al 1 uur en kwam mijn broer ons ophalen en konden we slapie gaan doen :Y)

    En vandaag gingen we dat op school - ik had gelukkig de eerste 4 uur vrij - ook nog zingen - waarschijnlijk had iedereen dat liedje in zijn hoofd, ha - ha!

    En - en - en volgend jaar gaan we dat waarschijnlijk met de hele crew doen, maar dat is nog niet zeker. Maar volgend jaar help ik zeker weer mee!

    Gha, best wel levenloos als jullie dit allemaal lezen :3

    Om het nuttig te houden: Hoe was jullie week?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Dat klinkt wel allemaal heel cool inderdaad :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    dat liedje -van ugly- is leeek :Y)
    hahah :'DD
    maar super leuk, dat het leuk was!

    Ik heb het gelezen, haha x'd
    Mijn week was niet bijzonder.
    Ik ben ziek.


    Where there is a sea there are pirates...

    Awh, wat leuk :'D
    Ik ben echt blij voor je.
    Mwah, mijn week ging wel. Maar ik denk dat morgen de leukste dag wordt! -gheghe-

    UNCOMMON schreef:
    Awh, wat leuk :'D
    Ik ben echt blij voor je.
    Mwah, mijn week ging wel. Maar ik denk dat morgen de leukste dag wordt! -gheghe-

    Jaaa, morgen <33
    En over twee weken <33


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    (...)
    Jaaa, morgen <33
    En over twee weken <33

    (dance)