• Ik heb al een account op q. maar ik wil niet dat mensen mij gaan herkennen enzoo:$

    maar ik heb een vriend. Hij is lief enzoo en ik wil hem echt niet kwijt. Maar ik heb ook nogal problemen enzoo. En ik praat daar niet met hem over omdat ik bang ben dat hij me vind zeuren en bij me weg wil. Maar nu heb ik een tijdje terug een meisje leren kennen en ik vertrouw haar enzoo.. Maar ik krijg het gevoel dat ik haar leuker begin te vinden dan gewoon vrienden.
    Maar ik heb nooit zulke gevoelens gehad:$ Dus ik weet echt niet wat ik nu moet:$

    x

    als eerste, waarom ben je bang dat mensen je herkennen? de meesten hier willen je helpen met je problemen ^^

    ten tweede, als ik jou was zou ik eens met hem gaan praten. en hem gewoon zeggen dat je niets zei omdat je bang was gewoon eerlijk zijn...

    wat het meisje betreft... tjah, dat is iets dat jij alleen kan uitzoeken

    liquore schreef:
    als eerste, waarom ben je bang dat mensen je herkennen? de meesten hier willen je helpen met je problemen ^^

    ten tweede, als ik jou was zou ik eens met hem gaan praten. en hem gewoon zeggen dat je niets zei omdat je bang was gewoon eerlijk zijn...

    wat het meisje betreft... tjah, dat is iets dat jij alleen kan uitzoeken


    ik wil neit dat mensen mij herkennen omdat ik heel veel problemen heb. En het klinkt misschien raar, maar ik kan er ook niet echt tegen als mensen mij willen helpen.:$

    Mijn vriendje weet dat ik problemen heb en er niet over wil praten. maar als ik weer eens instort dan voel ik dus gewoon dat hij wil dat ik het vertel:$

    Nou okee wat ik denk is dat:
    1. Met je vriend moet je gewoon praten, als je echt problemen hebt moet je daar open over kunnen praten lijkt mij.
    2. Het meisje.. Ik denk dat je gewoon goed moet uitzoeken wat je echt voelt.. En dan jaa.. Dan zou je daar iets mee moeten doen. Maar het kan ook zijn dat het alleen maar interesse is in iets nieuws.. Dingen uitproberen ofzoo.. Dus dat moet je dan uitzoeken.. Lijkt mij

    Ik hoop dat je er wat aan hebt!!


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Vertel je vriendje gewoon over je problemen, en wacht af hoe hij reageert. Als hij nog steeds bij je wilt blijven en jullie band wordt sterker kan je beslissen bij hem te blijven. Als hij het uitmaakt, was hij jou niet waard en kan je je aandacht storten op dat meisje. Kijken of je haar wel werkelijk meer vind dan een vriendin.


    it's so empty living behind these castle walls

    Vertel je vriendje alles. Misschien nog even wachten met over dat meisje te vertellen tot je zéker weet dat je meer voor haar voelt dan vriendschap. Als het inderdaad zo is, vertel je vriendje dan meteen alles. Het is niet eerlijk voor je vriend dat je hem alles verzwijgt, hij heeft ook het recht om te weten wat jij voelt, voor hem én voor anderen. Als hij het uitmaakt, dan kan je je inderdaad op dat meisje concentreren.

    BOUM schreef:
    Vertel je vriendje gewoon over je problemen, en wacht af hoe hij reageert. Als hij nog steeds bij je wilt blijven en jullie band wordt sterker kan je beslissen bij hem te blijven. Als hij het uitmaakt, was hij jou niet waard en kan je je aandacht storten op dat meisje. Kijken of je haar wel werkelijk meer vind dan een vriendin.


    Tanya is de beste.

    Als jij problemen hebt, is je vriendje juist de gene tegen wie je dat moet kunnen vertellen, hij zal vast niet vinden dat je zeurt ofzo, want jij kan er (denk ik ) ook niks aan doen dat je problemen hebt.
    En wat dat meisje betreft, wacht idd tot je zeker weet dat je meer voor dr voelt dan alleen vrienden, & dan pas tegen je vriendje vertellen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    BOUM schreef:
    Vertel je vriendje gewoon over je problemen, en wacht af hoe hij reageert. Als hij nog steeds bij je wilt blijven en jullie band wordt sterker kan je beslissen bij hem te blijven. Als hij het uitmaakt, was hij jou niet waard en kan je je aandacht storten op dat meisje. Kijken of je haar wel werkelijk meer vind dan een vriendin.


    hoi, jij bent leuk.

    dat heb ik niet, dus ik zou het niet weten.


    Cowards die many times before their deaths.

    BOUM schreef:
    Vertel je vriendje gewoon over je problemen, en wacht af hoe hij reageert. Als hij nog steeds bij je wilt blijven en jullie band wordt sterker kan je beslissen bij hem te blijven. Als hij het uitmaakt, was hij jou niet waard en kan je je aandacht storten op dat meisje. Kijken of je haar wel werkelijk meer vind dan een vriendin.


    Hope goes lost but never dies.

    250809x schreef:
    Vertel je vriendje alles. Misschien nog even wachten met over dat meisje te vertellen tot je zéker weet dat je meer voor haar voelt dan vriendschap. Als het inderdaad zo is, vertel je vriendje dan meteen alles. Het is niet eerlijk voor je vriend dat je hem alles verzwijgt, hij heeft ook het recht om te weten wat jij voelt, voor hem én voor anderen. Als hij het uitmaakt, dan kan je je inderdaad op dat meisje concentreren.


    Smiling but close to tears.