• Want ik wil al héél lang graag een hond. Maar ik mag dat niet, omdat ze er zeker van zijn dat zíj hem dan moeten verzorgen ipv ik. -En dat was ik heus niet van plan te laten gebeuren!-

    En nu, koopt iedereen om mij heen een hond! Mijn vriendin, mijn buurmeisje, andere mensen uit de straat.

    Apfoe. x.x

    Wie heeft er ook zoiets?


    everything, in time

    dat is niet leeuk =[[

    Ik wil ook een hond! Maar me moeder denkt ook dat iedereen er mee uitgaat, behalve ik ;'(

    [ bericht aangepast op 6 maart 2010 - 18:18 ]


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Nou, een hond is ook niet alles hoor. Ik zie mijn buurmeisje elke ochtend vroeg voordat ze naar school gaat haar hond uitlaten, omdat zij een hond wilde. En in de weekenden is dat ook niet altijd even leuk..
    Misschien is een hond de eerste weken leuk, maar na een tijd ben je dat uitlaten zat.
    Veranderd niks aan hoe schattig en lief honden zijn!


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik heb na lang zagen ook een hond gekregen. En BOUM heeft gelijk, er kruipt veel meer tijd en moeite in een hond dan je denkt.


    Never run out of reasons to smile...

    Wat BOUM zegt.


    Happiness hit her like a train on a track

    Icebear schreef:
    Wat BOUM zegt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik krijg er ook een (srry) Maar ik had het zelfde als jou voor, ik heb heeeel lang gezaagd, en sterkte, ik weet hoe je je voelt. =D


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik heb thuis een hond en ik heb geluk dat ik de mijne niet moet uitlaten omdat die een trauma heeft overgehouden -omdat die bijna omver is gereden- en nu durft die niet meer over straat te lopen en komt die niet verder als de tuin (':
    Dus koop misschien ook gewoon een hond met een trauma, dan moet jij hem niet uitlaten en ook je ouders niet ^^