• Ja, dat kreeg ik net!
    Bij dat spelletje van bekend, onbekend, berucht wou ik voor de 2e maal 'onbekend' schrijven, maar dat ging dan niet? Dan kan ik toch niet meer eerlijk deelnemen aan het spelletje als dat niet meer gaat?
    Help.


    Tanya is de beste.

    Had ik net ook.


    I live for the applause, you will die for it.

    Dan moet je een punt zetten of cursief plaatsen ofzo 8D

    Sensible schreef:
    Dan moet je een punt zetten of cursief plaatsen ofzo 8D

    Muh, het is wel irritant, maar okè.


    Tanya is de beste.

    Daar zijn vaker klachter over geweest maar dat wouden ze niet aanpassen. Al leek het mij gewoon beter om te zorgens dat het bij het subforum spelletjes wel kon meerdere keren dezelfde reactie plaatsen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Pliena schreef:
    (...)
    Muh, het is wel irritant, maar okè.

    Ja dat snap ik, want tegen dat je het hebt aangepast ben je al weer te laat ><

    Decoy schreef:
    Daar zijn vaker klachter over geweest maar dat wouden ze niet aanpassen. Al leek het mij gewoon beter om te zorgens dat het bij het subforum spelletjes wel kon meerdere keren dezelfde reactie plaatsen.

    Oei, dat wist ik niet. Dan mag het topic dicht zeker, als ze het niet wilden aanpassen? Jammer wel.


    Tanya is de beste.

    Pliena schreef:
    (...)
    Oei, dat wist ik niet. Dan mag het topic dicht zeker, als ze het niet wilden aanpassen? Jammer wel.

    Het is zeker jammer en erg irritant. ><


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik doe er dan altijd een emoticon achter ofzo :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat heb ik ook al een paar keer gehad.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Dat is om spam te voorkomen. Dus nee, het wordt niet aangepast =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Joselyne schreef:
    Dat is om spam te voorkomen. Dus nee, het wordt niet aangepast =)

    Maar bij een spelletje kan je dan na een tijdje nog onmogelijk deelnemen? (nerd)


    Tanya is de beste.

    Ik vind het maar een raar spelletje :P


    FBI U.S.A. story

    Dat is tegen Spam., Volgens mij.
    Maar voor zulke spelletjes is het inderdaat irritand.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2010 - 15:07 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Pliena schreef:
    (...)
    Maar bij een spelletje kan je dan na een tijdje nog onmogelijk deelnemen? (nerd)

    Dat is dus alleen bij spelletjes waar je steeds 1 woord moet zeggen. Wees er creatief mee zou ik zeggen ;)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sensible schreef:
    Dan moet je een punt zetten of cursief plaatsen ofzo 8D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.