• Hoii., [a]
    Jha ik weet dus nu bij welke mod ik moet zijn voor mijn ban.
    Ik wil hun er namelijk even op wijzen, dat ik het daar niet mee eens ben.
    WANT CHANTOU ZAT NIET OP MIJN ACOUNT ><
    Nee, dat liefe kind was namelijk bij mij, en IK zat op Q te vragen voor een film.
    Dus ik weet niet wie het verzonnen heeft en waar iemand het vandaan haalt dat Chan op mijn acount zat.
    Ze zat alleen NAAST me..
    Kijk als het ook verboden is als ik op Q zit en zij naast me zit, moet dat even vermeld worden, maar dat heb ik nog niet gehoort.

    Dus, weet iemand bij wie ik moet, want ik wil heel graag weten hoezo ik een ban krijg voor iets wat niet eens gebeurt is.
    Want NIks wat vanaf 20 tot 24 Febr. op Q door dit acount gezegt is., hebben Chan haar vngers getypt. [a]

    OKe, sorry maar ik kan er echt niet tegen als ik onschuldig geband word.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ben ook één keer onschuldig geband! --' Nog sterker, het was een weekban! Oo'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    BillBomm schreef:
    Ik ben ook één keer onschuldig geband! --' Nog sterker, het was een weekban! Oo'

    Ik 4 dagen ;o
    Kijk ik kan heus wel 4 dagen zonder Q maar het gaat me er om, dat het onschuldig is, en dat vind ik een beetje naaiend [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dan moet je de volgende keer gelijk een mail sturen naar Rutger met dit bericht, i.p.v. dat je het achteraf vermeldt ;) En trouwens, dit soort zaken moet je met mods bespreken, andere users hebben hier namelijk geen rol in.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2010 - 17:12 ]


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Dan moet je de volgende keer gelijk een mail sturen naar Rutger met dit bericht, i.p.v. dat je het achteraf vermeldt ;) En trouwens, dit soort zaken moet je met mods bespreken, andere users hebben hier namelijk geen rol in.

    Ja, sorry maa rik weet dus niet bij welke mod., ;x
    Jha oke, veder hoef ik het probleem niet in de topic te zeten, sorry., [a]
    en ik mog er vanaf gister pas op. en toen had ik er geen tijd voor., ;x

    [ bericht aangepast op 5 maart 2010 - 17:15 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ben nog nooit gebant.
    Gelukkig.


    Smiling but close to tears.

    Wij mods beslissen dit samen en bannen niet zonder reden.
    Slotje.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2010 - 17:21 ]


    Let the Night embrace you