• Een zonsverduistering zorgt ervoor dat het weken lang donker is in Manhattan. Niks aan te doen, toch? De mensen gaan verder met hun leven. Totdat er een vloek uitbreekt. Een mysterieuze schaduw geeft de mensen een tik van de molen. Ze draaien door en moorden hun eigen ras uit. De 2 broers Flynn en Travis zijn niet van plan om te vluchten, maar om het probleem aan te pakken..

    Between Shadows.

    Nieuwe horror story. Nog geen deel online, komt morgen wel. Zelfgemaakte cover. Klik hier om het groter te zien.


    I live for the applause, you will die for it.

    Erg mooie titel, alleen ik ben niet zo gek van horror. Succes met promoten :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Erg mooie titel, alleen ik ben niet zo gek van horror. Succes met promoten :]
    Thank you C:


    I live for the applause, you will die for it.

    Wat Zaitsev zegt: Mooie titel, alleen horror is niet mijn 'ding' zoals ze dat zeggen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hoe horror is het? : P
    Ander worden mijn dromen straks ook horror, maar als het wel meevalt wil ik het wel lezen :)


    Protect me from what I want

    Djezzykaa schreef:
    Hoe horror is het? : P
    Ander worden mijn dromen straks ook horror, maar als het wel meevalt wil ik het wel lezen :)
    Zoals mijn andere story 'Bloody Birthday'. (Lichamen die uit elkaar worden gereten, onthoofding, organen etc) Hehe.


    I live for the applause, you will die for it.

    Dealer schreef:
    Wat Zaitsev zegt: Mooie titel, alleen horror is niet mijn 'ding' zoals ze dat zeggen.
    Achja, iedereen zijn 'ding' ;D Thank you C:


    I live for the applause, you will die for it.

    Proloog.


    I live for the applause, you will die for it.

    ik vind hem wel leuk, tot nu toe ;D.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Concentrate schreef:
    ik vind hem wel leuk, tot nu toe ;D.
    Terwijl er nog niks is gebeurd 8D Maar toch: Thank you C:


    I live for the applause, you will die for it.

    Scarecrow schreef:
    (...)Terwijl er nog niks is gebeurd 8D Maar toch: Thank you C:

    >D
    Sarcasme is een goede troef :].
    - en hiermee bedoel ik van de personages xD -

    [ bericht aangepast op 5 maart 2010 - 20:08 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.