• Oke, oke. LOL.
    Mijn vader is Turks en Duits. Dus kan hij wel eens een woord verkeerd zeggen. SOMS, hij kan erg goed Nederlands hoor D:
    Maar maar, wij hebben toch kennisen. Hehe. Dan spreken we allemaal met een accent ofzo. Chinees of whatever :'D En mijn vader zei een keer 'Selbst', inplaats van 'zelf'. Lmfao. En nu plagen we hem daarmee.
    Met de carnaval deelde een van die kenissen in de kroeg allemaal kaartjes uit. 'Veur ein lange L, bel doktor Selbst'. (Limburgs) MWUAHAHA. Voor een lange L (Lul), bel doktor Selbst. Geweldig. En daarna kwamen ze mij ophalen thuis en gingen we om 23:00 naar die kennisen toe om wat te babbelen. Mijn ouders en die kennisen waren zat, lol. Behalve ik en die jongen van mijn leeftijd. En toen, HAHA, gingen we onderweg sneeuwballen gooien op hun. En toen rende die moeder van mijn vriend (NIET vriendje) achter hem aan HAHA SERIEUS, zag niet uit. Maar back to the point. Toen gingen we met Selbst praten :'D 'Dat heb ik helemaal selbst gedaan', 'jij bent selbstzuchtig'. Lmao, ik lach plat van het lachen. En nu doen we dat nog steeds C:

    Hehe.. echt lachen. Wie heeft ook een buitenlands iemand die zich wel eens verspreekt? :'D


    I live for the applause, you will die for it.