• Alice in Wonderland toch in de bioscoop.

    Het is dus toch weer met een sisser afgelopen. De Pathé bioscopen hebben besloten Alice in Wonderland, de nieuwe film van Tim Burton met Johnny Depp, toch in Nederland te vertonen. Volgens de bioscoopketen is er de afgelopen weken uitgebreid overlegd met distributeur Disney en is tot een 'voor beide partijen aanvaardbare oplossing' gekomen: Pathé mag de 3D-film al vanaf aanstaande vrijdag 5 maart vertonen, gelijktijdig met de Amerikaanse release.

    Pathé dreigde Alice in Wonderland te boycotten omdat Disney de film te snel op DVD uit zou willen brengen. In Engeland, waar hetzelfde probleem speelde, ging de grote bioscoopketen Odeon ook al overstag. Het was dus een kwestie van tijd eer de exploitanten in Nederland bakzeil zouden halen. Het heeft de film in ieder geval veel publiciteit opgeleverd.

    Alice in Wonderland gaat dit weekend draaien in Amerika en heeft een Nederlandse premièredatum van 10 maart. Pathé gaat de 3D-film dus al vanaf vrijdag vertonen, ook in de IMAX-zalen van Amsterdam, Rotterdam en de gloednieuwe in Eindhoven. Het is nu de vraag wat de overige Nederlandse bioscoopexploitanten van deze oplossing vinden.

    Bron: Msn.nl



    Dus, wat vinden jullie? Ik vind het geweldig!_O_

    [ bericht aangepast op 1 maart 2010 - 18:33 ]


    everything, in time

    Is al een topic over. (:


    I need you like a heart needs a beat

    jaaaaa :Y)
    in eindhoven :Y)
    _O_
    ik ga der heen, en dan sleur ik elien zowieso wel mee (A)

    Gvd. Ik look altijd achter.(nerd)
    Sorry!


    everything, in time

    Bedankt Fiction. ^^

    Slotje en dat geeft niet hoor. :Y)


    Let the Night embrace you