• Bij de hoogvliet, waar ik werk, waren er zo een paar buitenlanders. Er ging er een trouwen, dus die had net pak aan etc. In het pad naast me zaten ze zo te kutten en ik vertrouwde het al niet helemaal. En ik kreeg gelijk, bij de kassa gingen ze voordringen en ze scholden met kanker. Maar een vrouw in de rij die had kanker, dus die werd kwaad. Ging ze koffie gooien op die man met het pak aan, die was dus vet kwaad. Hele ruzie en alle medewerkers moesten komen. Het liep steeds verder uit de hand en op een gegeven moment zei die kerel: “Als je een man was, ik had je hier gestoken.” En toen klopte die zo met zijn vuist op zijn borst.
    Toen moesten ik en een collega de politie bellen, die kwamen binnen vijf minuten met twee busjes. Hoe het verder is afgelopen weet ik niet allemaal, maar dit was met het daggie wel.

    Want even later kwamen er twee klanten naar me toe met de mededeling dat er iemand aan het jatten was, leuk joh.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Omg, damn, wat een aso's! o.o

    Wow, gezellig! O.O


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Nah, lekker dan Ö
    Ik ben voor die vrouw :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Wtf man o_o


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    lekker dan.
    word je ook blij van ><

    ik snap best dat je boos wordt als ze met kanker schelden en je hebt dat zelf, maar ik snap ergens ookwel dat die man boos werd.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Daar word ik nu echt pissig om. Noem me een racist, maar die buitenlanders die het te hoog in hun bol krijgen kan ik niet uitstaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lekker dan ;o

    Daar komt een vriendin van me ook altijd :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.