• Ik heb me laatst een paarse skinny gekocht, en ik vroeg me af: Skinny's horen toch strak om je benen te zitten? Toen ik hem kocht was dat ook wel zo, maar nu zit hij wat weider O Mag zo'n ding wel vaak in de was..?


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    Ja het mag wel, maar blijkbaar, ja klinkt lullig, maar heb je niet zo'n goeie gekocht? |: De mijne blijven wel goed..

    ik weet het niet enja da zal door de was wa gerokkn zijn en als je zelf fwn een broek drgt skinny or not rekt die zowizo maja zit die wa minder strak who cares -,-


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Die van mij ook niet|: ik kocht ook een skinny, en en toen ik er 1 dag in liep werd het zo'n slobber ding. 14 Juni zakte dat ding zowat van me reet toen ik aan het rennen was >.< en toen ik het paste zat het écht als een skinny gewoon wat strakker. Mrrja, ik weet niet U.U


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik kna geen skinny's dragen, maar ik denk dat je dan geen goede hebt gekocht.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    mijn skinny bleef zoals ie was, hij kromp zelf ö ahn, maar mss was men kont wat aant groeien..

    myn skinny is nog zoals ie was x3
    maar myn vriendin heb precies hetzelfde als jij en we hebbe zelfde broek O_o


    We can only learn to love by loving.

    bij mij blijven ze ook strak,, als je ze iets smaller wilt krijgen wil het soms ook nog wel eens helpen ze iets langer in de droger te laten zitten ;)
    maar niet te lang^^


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    bij mij blijven ze ook strak,, als je ze iets smaller wilt krijgen wil het soms ook nog wel eens helpen ze iets langer in de droger te laten zitten ;)
    maar niet te lang^^

    Thanks voor de tip :O


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    sommige wijden uit, maar dat zeggen ze dan meestal in de winkel erbij.. maar dat ligt gewoon aan de stof waarvan ze gemaakt zijn.. of je benen zijn gewoon dunner geworden^^


    Je moet worden wie je bent.