• Gosh, ik ben zo moe. Vanochtend tijdens Nederlands was ik serieus bijna in slaap gevallen. En ik overdrijf niet. Nu zit ik weer bijna te slapen. Zo irritant. Morgen ben ik ook de hele dag druk. Ik ga eerst naar de stad, om voor werk te kijken, dan ga ik shoppen en dan om 19:30 naar een filmnacht bij een vriendin. En zondag moet ik dan weer bezig zijn met school. Mijn weekend is gewoon bomvol -.-'

    Hoe ziet jullie weekend eruit?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Laatste dagen van de vakantie vieren.
    - Morgen singstarren en guitar heroën met vrienden.
    - overmorgen filmmarathon. :3


    Smiling but close to tears.

    Morgen komt visite en morgen of overmorgen ga ik me op een groot proefwerk voorbereiden.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    verslag schrijven,huiswerk,dansles volgen, dan dansles geven, dan tennissen,dan bij vrienden op bezoek gaan dan bij mijn grootouders op bezoek gaan :X en dan nog meer huiswerk en verslag geven en ook nog invallen voor Chloé en dus haar dansles (geven) overnemen


    Change, the only good thing in this world.

    De laatste eindjes van het profielwerkstuk aan mekaar knopen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uitgaan en moe zijn


    I clicked my heels and wished for you.

    Slapen, op de computer zitten & schoolwerk maken :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Morgen hele dag werken 8 - 17 :|
    's Avonds totaal niks.. Nog geen plannen verder.
    Zondag tsja of even met school bezig of filmmiddag met vriendinnen:)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Computeren, verder lezen in de boeken waarin ik nu bezig ben, biologie leren, morgen naar Hoogeveen met vrienden en dat was het wel tot nu toe.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Filmje kijken, dingen voor school voorbereiden, computeren, stage lopen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Morgen eerst naar een vriendin in Huizen, dan met haar door naar Destine, Only Seven Left en MakeBelieve in Utrecht, terug naar Huizen, daar slapen. Zondag terug naar Almere, naar de manege, badkamer schoonmaken, kamer opruimen en huiswerk maken.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik lag deze ochtend ook te slapen tijdens nederlans, en wnr ik niet lag te slapen, lag ik te denken aan het concert van gistere...
    Nu ben ik aan het babysitte (al sinds half 6) en da nog tot na 1 uur, morge paard gaan verzorge om 11 u en daarna terug gaan babysitte vanaf half 5 tot 12 "fzo, en dan zondag oftewel naar flanders horse expo, oftewel naar vrienden^^
    Dus ja, ik heb ook een best wel druk weekend^^


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Mijn zes grote overhoringen leren, taken maken en uitslapen


    Just a simple "I love you" (: