Zoals de titel al zegt, speel ik dus gitaar. Ik heb een Richwood - "Stallion Pro" - Strat. Model Sunburst De achterkant van de hals, waar mee die in je handpalm ligt is zo ruw, dat je moeilijk solo's erop kunt spelen en als je solo's speelt dan doen mij de fretten, dat zijn dus de streepjes op de hals voor degene die dat niet snappen, die doen pijn aan mijn vingers.
Nu zag ik op Marktplaats.nl een gast in Groningen die een Gibson Les Paul Black Beauty voor €400-, weg doet alleen omdat ie hem niet mooi vind en nieuw uit de doos is. Nu mag ik hem niet van mijn ouders omdat ik een Akoustische gitaar, een beginners (kut merk Richwood) Elektrische gitaar heb en een bas.
Ik stop met bas, omdat ik dit niet leuk meer vind want mijn basleraar legt niet uit, jamt zelf alleen maar, dus vind ik het niet leuk meer. Dus die wil ik weg doen.
Maar ik wil hem zo graag want ik wil zo graag een gitaar die wel goed bespeelbaar is, ik kan geen eens mooie solo's spelen of mijn gitaar kan het al niet trekken! Ik word daar zo boos over op mijn gitaar.
Hebben jullie tips?
Xoxo <'33
I'm your bitch [: