• Haha, technisch gezien blinddaten zelfs.

    Want ik ga met twee vriendinnen mee morgen, eentje heeft er afgesproken met haar crush en hij nam zijn vrienden mee dus moesten wij ook mee. En nu hebben we dus een blinddate haha. En ik vind het eng en raar haha maar goed, ik doe het voor mijn vriendin. -wbw- toch?


    We can only learn to love by loving.

    mysterieus (nerd)


    I found myself in Wonderland.

    die -wbw- ertussen laat zien dat je er toch naar uitkijkt, haha (: maar maak er het leukste van, wie weet is één van zijn vrienden wel jou type :9~

    Is leuk hoor :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Conspiracy schreef:
    die -wbw- ertussen laat zien dat je er toch naar uitkijkt, haha (: maar maak er het leukste van, wie weet is één van zijn vrienden wel jou type :9~
    Of hij is eng en klein en een nerd, dan word ik bang en ga ik me verstoppen hoor.


    We can only learn to love by loving.

    Oeh, mag ik mee? (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik ken dat xD

    Vandaal schreef:
    (...) Of hij is eng en klein en een nerd, dan word ik bang en ga ik me verstoppen hoor.

    oô Net zat er in het restaurant waar we iets gingen eten zo'n kleine dwerg, met zo'n verfuckt grote kop haha (: 'k heb me doodgelachen (:
    maar dan peer je 'm gewoon, die mensen zijn eng ;o

    Ik ga vanavond daten. -wbw-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Conspiracy schreef:
    (...)
    oô Net zat er in het restaurant waar we iets gingen eten zo'n kleine dwerg, met zo'n verfuckt grote kop haha (: 'k heb me doodgelachen (:
    maar dan peer je 'm gewoon, die mensen zijn eng ;o
    goedplan

    @Shireen
    met mij?


    We can only learn to love by loving.