• Ja ik ben boos. Op het conservatorium. Omdat je daar zo focked up veel kennis van theorie nodig voor hebt.. Maak dan op z'n minst een richting voor mensen die muziek willen spelen en mensen die het willen berekenen/ontcijferen/whatever. Ok, de hoogstnodige kennis is dan nog wel logisch, maar zo, ontzettend, veel toch niet .____. Althans in mijn ogen is het veel. Want ik heb geen les, ik leerde mijzelf muziek spelen en daardoor heb ik, al was ik een 2e bach, geen schijn van kans om ook maar auditie te mogen doen. En ik ben láng niet de enige. En dan was ik het eigenlijk stiekem ook niet van plan, maar het gaat om het principe.
    En ik ben ook boos op alle psychologiestudies omdat je daar zo belachelijk veel wiskunde voor nodig hebt. Wedden dat het ook met veel minder kan.
    En dan ben ik ook nog eens boos op mijn zus want voor de zoveelste keer vraagt ze nét als ik naar boven ga of ik op een van d'r kleintjes wil passen, en als ik ook maar tweifel dan word ze meteen helemaal pissed. En dan vindt ze het nog raar ook als ik zeg 'Ja dag, nou doe ik het al helemaal niet meer.' -.0
    Zo, dat was mijn zeikmoment. Waar zijn jullie boos op? :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dat vrouwen ongesteld moeten zijn, en mannen niet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Op de wereld, op alles wat fout gaat, op mezelf omdat ik eerst niet goes mn best deed en omdat ik niet echt weet wie ik nou wil zijn en wat ik wil ga doen

    Sentiment schreef:
    Dat vrouwen ongesteld moeten zijn, en mannen niet.

    Sentiment schreef:
    Dat vrouwen ongesteld moeten zijn, en mannen niet.


    En op mn mentrix omdat ik altijd gezeik krijg.
    Ook als iets niet mijn schuld is :S


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Sentiment zei op 18 feb 2010 - 17:08:

    Dat vrouwen ongesteld moeten zijn, en mannen niet.


    en dat mensen soms dingen zo kunnen zeggen dat je er in trap en dan kom je in de problemen en hun vrolijk weg lopen:(


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    Op mijn zus, omdat ze lekker op mijn account achterlijke quizzen zit in te vullen tot ze een uitkomst uitkomt die volgens haar bij mij past. Zo kwam ze bij zo'n quiz 'Ben jij mooi?' mooi uit en daarna ineens lelijk, haha. :') Oké, eigenlijk is het best wel grappig :Y)


    All was well.

    Op mijn vriendin, die net even lekker al mijn frustraties over mijn vriendje heeft doorgeluld aan m'n vriendje.

    Sentiment schreef:
    Dat vrouwen ongesteld moeten zijn, en mannen niet.


    If you had never come out of the blue, I would've stay