Ja ik ben boos. Op het conservatorium. Omdat je daar zo focked up veel kennis van theorie nodig voor hebt.. Maak dan op z'n minst een richting voor mensen die muziek willen spelen en mensen die het willen berekenen/ontcijferen/whatever. Ok, de hoogstnodige kennis is dan nog wel logisch, maar zo, ontzettend, veel toch niet .____. Althans in mijn ogen is het veel. Want ik heb geen les, ik leerde mijzelf muziek spelen en daardoor heb ik, al was ik een 2e bach, geen schijn van kans om ook maar auditie te mogen doen. En ik ben láng niet de enige. En dan was ik het eigenlijk stiekem ook niet van plan, maar het gaat om het principe.
En ik ben ook boos op alle psychologiestudies omdat je daar zo belachelijk veel wiskunde voor nodig hebt. Wedden dat het ook met veel minder kan.
En dan ben ik ook nog eens boos op mijn zus want voor de zoveelste keer vraagt ze nét als ik naar boven ga of ik op een van d'r kleintjes wil passen, en als ik ook maar tweifel dan word ze meteen helemaal pissed. En dan vindt ze het nog raar ook als ik zeg 'Ja dag, nou doe ik het al helemaal niet meer.' -.0
Zo, dat was mijn zeikmoment. Waar zijn jullie boos op?
Everything means nothing, if I ain't got you.