• Hoi, ik heb een nieuwe mini-story geschreven en zou het heel erg leuk vinden als jullie het eens zouden lezen en een reactie achterlieten. :3
    Korte samenvatting.

    "Wanneer verlaat je me dan?" "Nooit Tom, ik heb je altijd beloofd dat ik voor de rest van je leven bij je blijf," Tom knikt. "Dat is waar, maar het zou andersom ook zo zijn, en dat is niet het geval," "Dat is het wel Tom, je hebt mijn hele leven aan mijn zijde gestaan, je was er voor me, telkens weer opnieuw, je bent er mijn hele leven geweest Tom, dat vergeet ik nooit," Tom knikt. "Ga slapen Tom, je bent moe," Tom schudt zijn hoofd en sluit zijn ogen. "Ik wil bij je blijven Bill," Fluistert hij en kijkt weer op, maar Bill is verdwenen. Op de spiegel staat geschreven: 'Het was tijd Tom, tot over een paar dagen.' Tom zucht en gaat de badkamer uit. De zon staat al aan de hemel en schijnt door het raam naar binnen.


    'Tot zonsopgang' is een fictieve mini-story van vijf hoofdstukken lang. Het gaat over het leven van Tom na de dood van zijn tweelingbroertje Bill die omgekomen is een auto-ongeluk en wat voor vreemds er gebeurt in Tom zijn nachten.

    Tot zonsopgang. [Twincest]

    Bij voorbaat dank, of zoiets (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb'm daarnet gelezen, hij is prachtig :'D


    Life begins at the end of your comfort zone

    ik ga hem lezen ;]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''