• Ja serieus,

    Dat is vandaag al de vijfde keer dat hij helemaal blokkeert. Zo erg zelfs dat ik de batterij er helemaal moet uithalen omdat hij anders zo nog een week kan blijven staan ;_; en ik krijg geen nieuwe. Dude serieus, vijf keer blokkeren als ik er maar gewoon liedjes op zit te gooien? Nu snap ik echt wat iedereen tegen LG's heeft.
    Maar dus ik ga sparen voor een nieuwe gsm, weet er iemand een gsm die tussen 100 en 130 euro kost en liefst met touchscreen :')

    x'

    LG cookie Touch maar dat zijn niet echt goeie naart schijnt.
    en dan heb je er nog van samsung maar kwn hoe hij noemt xD


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Nops, en trouwens touchscreen is niet echt zo goed. Ik heb er een met ontelbaar veel knopjes. Ik zal straks een foto hierbij zetten van 99euro.
    Maar hij is ook niet zo goed, van de minste klap dat hij krijgt valt hij uit. En als het te kou weer is dan valt hij ook uit ;p


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Delight schreef:
    LG cookie Touch maar dat zijn niet echt goeie naart schijnt.
    en dan heb je er nog van samsung maar kwn hoe hij noemt xD

    Wel, Die LG Cookie heb ik :')

    Mijn samsung star doet dat dus ook altijd. Dus neem die niet. :Y)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    De Samsung Pixon 12. Touchscreen, 12.1 mega pixel camera etc. en is maar 113 euro. Oja, hij is alleen maar 113 euro als je een 2 jarig relax abonnement neemt.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2010 - 19:38 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Die heb ik.
    Die heb je normaal ook met toesten + touch inbegrepen en dat is dan zo'n 129 euro.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ik had LG Chocolate maar die ging ook stuk na een jaar zonder rede o.o LG = Zuigmerk :8

    [ bericht aangepast op 15 feb 2010 - 19:36 ]

    Vanishing schreef:
    Die heb ik.
    Die heb je normaal ook met toesten + touch inbegrepen en dat is dan zo'n 129 euro.

    Haha, die mag ik sowieso niet; mijn zus heeft die ook :')
    @Dealer
    oh, die ziet er al leuk uit ;3

    Ik heb een nokia express music 5800. En die is echt heel goed. Ik weet alleen niet wat hij kost, want ik heb hem met een abo.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Misschien de Samsung Corby? Die kun je winnen bij de Hitkrant. :'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Beamsville schreef:
    Misschien de Samsung Corby? Die kun je winnen bij de Hitkrant. :'D

    'k Woon in België 8D Wij hebben de HK hier pas op zaterdag (': maa de Corby zou wel goed zijn; alleen weet ik niet hoe duur hij is (:

    [ bericht aangepast op 15 feb 2010 - 19:51 ]