• Vertel me:
    wat maakt jou beter dan een ander?
    Wat maakt jou specialer dan een ander?
    Wat maakt jou nou echt iets uit?
    Wat maakt jou tot jezelf?
    Wat maakt al die heisa allemaal uit, als je niemand hebt om het mee te delen, aangezien je toch beter/knapper/sportiever enc. in alles bent? Wat ís daar nou aan? Wees gewoon jezelf, en niet dat arrogante tutje dat zich verschuilt achter een geplamuurd gezichtje.

    Please tell me; Is it so wrong to be different? Is it so wrong to be yourself? Just yourself and nothing els?

    --niet echt denderend ofzo, maar het kwam zomaar in me op.--

    Edit; dit staat bij Creativiteit en dat wilt dus zeggen dat het een gedichtje/versje is. Het is dus níet de bedoeling dat je dit doodleuk gaat zitten invullen, want daar is het niet voor gemaakt.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2010 - 11:14 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    wat maakt jouw beter dan een ander?Ik BEN gewoon beter! Hahaha, misschien omdat anders ben dan anderen.

    Wat maakt jouw specialer dan een ander? Ik heb nogal een raar gevoel voor humor, als mensen ergens om lachen, lach ik niet en als andere niet lachen, lach ik wel.

    Wat maakt jouw nou echt iets uit? Wat mijn familie en vrienden van mij denken.

    Wat maakt jouw tot jezelf? Ben een rustig en eerlijk persoon, en een Harry Potter freak

    Wat maakt al die heisa allemaal uit, als je niemand hebt om het mee te delen, aangezien je toch beter/knapper/sportiever enc. in alles bent? Helemaal mee eens, maar ik hoop dat er ooit een leuke jongen in mijn leven komt die wel leuker/knapper/beter enz. is!

    Wat ís daar nou aan? Wees gewoon jezelf, en niet dat arrogante tutje dat zich verschuilt achter een geplamuurd gezichtje.
    Ik draag geen Make-up en ben (meestal) gewoon mezelf. Op quizlet in elk geval wel.

    Hahaha, ik weet niet eens of ik dit moest invullen, maar ik heb het gewoon maar gedaan! Dit is echt lol! (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    wat maakt jouw beter dan een ander?
    Ik ben tegendraads
    Wat maakt jouw specialer dan een ander?
    Dat wil je niet weten.
    Wat maakt jouw nou echt iets uit?
    Dat iets juist geschreven is.
    Wat maakt jouw tot jezelf?
    Mijn DNA.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2010 - 10:51 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Het was inderdaad niet de bedoeling dat je dit ging invullen x3 was een gedichtje omdat ik pissig was/ nog steeds ben op iemand.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Je hebt wel gelijk [a]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Wauw :'D


    I don't need words to feel those lips.