• Ik wordt hier gek!
    Ik heb steeds overal jeuk, over mijn hele lichaam en dat is vet irritand. Vooral mijn hoofdhuid, wenkbrauwen, buik, armen en benen. En mijn moeder heeft me gecontroleerd en ik heb geen luizen. Maar wel roos, kan dat jeuken over mijn hoofd?
    Ik verga hier half joh!
    Tips tips tips tips tips tips?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb je titel aangepast.

    Misschien heb je uitslag?
    Anders zou ik het niet direct weten. :x


    Let the Night embrace you

    Ga anders even douchen?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Beamsville schreef:
    Ga anders even douchen?


    Dat ga ik zo doen idd, en paar uur later zit ik weer onder de jeuk. ):


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Wees blij dat je geen exceem hebt zoals mij!! .__. Dan heb je elke dag jeuk!!
    En niet zo'n beetje ook...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Misschien ben je aan iets allergisch.

    ik heb ook de heletijd jeuk op mn armen en benen enzo. Maar ik ga het nu gewoon telkens na het douchen met creme insmeren. Dat helpt [:


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Etoile schreef:
    Misschien ben je aan iets allergisch.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Miss ben je ergens alergisch voor.
    Of misschien heb je een droge huid heb ik namelijk ook. Als ik stil lig/zit heb ik overal jeuk.
    Je moet even proberen om met vaseline of andere creme in te smeren. Misschien helpt dat!
    'xo


    Beautiful people, are people who smile.

    Heb je ook bultjes of gewoon alleen jeuk?
    Ik had in de zomer heel erge uitslag door het weer en dat jeukt verschrikkelijk en zelfs douche hielp niet. misschien heb jij dat met de winter?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Dat kan komen door de kou. Ik heb daar last van en gebruik heel veel vaseline, bodylotion en zeepvrije zeep. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja, roos jeukt als de neten (letterlijk)


    Life is hard and then we die