Ik zit nog steeds in de knoop met mijn geaardheid en ik word er stillaan een beetje gek van. Ik twijfel al ongeveer een jaar of ik nu biseksueel ben of niet. Ik denk het wel, maar ik raak er niet uit. Ik ga enkel om met meisjes, omdat ik op één of andere manier jongens afschrik. Ik wil heel graag eens praten met een jongen ofzo, maar ze negeren me. Ik ben nog nooit verliefd geweest op een meisje, maar nu begin ik te aarzelen. Soms heb ik wel een gevoel dat lijkt op verliefdheid bij mijn beste vriendinnen, maar ik weet dat het geen verliefdheid is; enkel een teken dat ik dat meisje graag heb. Daar ben ik zeker van. Maar nu één van mijn beste vriendinnen gaat verhuizen naar mijn dorp, (we zitten niet op dezelfde school) sprekken we al eens vaker af en zitten we meer op msn met elkaar te praten en te lachen. We zitten ook samen in een zwemclub. Daar heb ik haar leren kennen. En iedere zondag gaan we zwemmen en vorige keer moest ik haar ophalen om samen naar het zwembad te gaan en in de auto dacht ik het ene moment dat ik haar wel érg leuk vond, maar daarna was ik me aan het proberen inbeelden dat we een koppel zouden zijn, maar dat kan ik niet. Het voelt verkeerd en ergens heb ik het gevoel dat ik dat ook helemaal niet wil.
Op msn zitten we vaak uren te chatten en soms praat ik echt veel omdat zij één van de weinigen is waaraan ik alles kan vertellen. Dan zeg ik dat ze me moet waarschuwen als ik te veel praat, maar dan zegt zij enkel dat ik schattig ben. Ook als ik over mijn huge crush (iemand onbereikbaar) bezig ben, doe ik soms echt té enthousiast en dan zegt ze ook steeds dat ik schattig ben.
Nu ben ik erover aan het twijfelen om haar te zeggen dat ik denk dat ik bi ben, want ik lijk steeds signalen op te vangen van haar dat zij ook bi lijkt te zijn. Maar ik ben er helemaal niet zeker van en denk eerder dat ze het niet is, dan dat ze het wel is. Dus ik durf het haar niet te zeggen, want dan ga ik megahard af...
Help me voor ik me vrijwillig in het gekkenhuis laat opnemen...
You are the poetry Shakespeare was missing.