• nou, een meisje uit me klas zij is een vriendin van een meisje die ik ook heel erg mag en dat vind zij niet leuuk dus heeft ze een hekel aan mij en nu gaat ze bij andere kinderen ook heel erg slijmerig doen en rare dingen over mij zeggen en roddelen maar dat vind ik heel vervelend maar dat meisje waar zij en ik bevriend mee zijn die vind dat heel ook heel vervelend wand die wil gewoon van allebij een vriendin zijn en die moest dus laatst ook huilen maar eerst wou ze tegen mij niet zeggen waar het over ging maar toen hoorde ik dus van een ander meisje dat ze moest huilen omdat dat stomme kind tegen haar had gezegt dat ze niet meer met mij om mocht gaan..

    maar ik wil geen ruzie
    (cat)


    ailoveejoee.

    Eerlijk negeren want mij lijkt me jou nivo is beter dan zoo een geval;)


    Some angels have no wings.

    Nu ja, als ze zo doet ... Ik zou zeggen tegen je vriendin dat ze daar niet meer moet tegen praten. Omdat dat vervelende meisje nu zo reageert. Ze kon heel anders reageren, jammer genoeg.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ignore of ga naar de schoolleiding.



    Panties.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Wacht even, een meisje uit de klas vindt het niet leuk dat je haar vriendin aardig vindt en dus gaat ze over je roddelen. Vervolgens zegt ze ook tegen haar vriendin dat ze niet met je mag omgaan en dus gaat dat meisje huilen. Maar je wilt geen ruzie.
    Gewoon negeren dan, en dat meisje kan het met haar 'vriendin' uit proberen te praten. Als ze niet op wil houden met dat bezitterige gedoe en dat geroddel, is het dus geen goede vriendin voor haar. Jullie hebben het recht om vrienden te worden, dus trek je niks aan van die meid (:


    I clicked my heels and wished for you.

    Bravery schreef:
    Wacht even, een meisje uit de klas vindt het niet leuk dat je haar vriendin aardig vindt en dus gaat ze over je roddelen. Vervolgens zegt ze ook tegen haar vriendin dat ze niet met je mag omgaan en dus gaat dat meisje huilen. Maar je wilt geen ruzie.
    Gewoon negeren dan, en dat meisje kan het met haar 'vriendin' uit proberen te praten. Als ze niet op wil houden met dat bezitterige gedoe en dat geroddel, is het dus geen goede vriendin voor haar. Jullie hebben het recht om vrienden te worden, dus trek je niks aan van die meid (:


    Jah(flower)


    ailoveejoee.