• Cielke en ik hebben een konijntjesvouwverslaving en daar weet iedereen van onze klas vanaf.

    Onder Nederlands ging er een blaadje door en daar moest je op schrijven welk boek je aan het lezen was. Cielke en ik waren als laatste. Toen zei een jongen dat we van dat blaadje een konijntje moesten vouwen. Wij verveelden ons en deden dus omstebeurt iets vouwen, totdat we uiteindelijk een konijntje hadden - ik moest blazen en kreeg daardoor de slappe lach.
    Daarna stond ik droog op en liep naar het bureau toe om de lerares het konijntje te geven. Die had echt iets van 'WTF?!' vooral toen ik zei wat voor een blaadje het was. Daarna begon ze te lachen en zei ze dat we creatief waren.
    Nurd, als iemand anders dat had gedaan, dan hadden die dikke straf gekregen (cat)
    En ik vond het ontzettend grappig ;D

    Ooit ook al zoiets gedaan?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik vouw altijd kikkertjes onder Duits met een paar mensen, en dan gaan we kijken welke het hoogste kan springen door met je vinger op de achterkant te duwen :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hahhaah.
    Nee, niet echt xd

    UNCOMMON schreef:
    Hahhaah.
    Nee, niet echt xd


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Cassidy schreef:
    Ik vouw altijd kikkertjes onder Duits met een paar mensen, en dan gaan we kijken welke het hoogste kan springen door met je vinger op de achterkant te duwen :3


    Jij stond vanachter toen ze het verstand uitdeelden ?

    UNCOMMON schreef:
    Hahhaah.
    Nee, niet echt xd

    Maar hoe vouw je dan die konijntjes :Y)?


    Beautiful people, are people who smile.