• Ja, hoi.
    Ik ga dus binnenkort weer een paar concerten meemaken, maar ik ga bij allemaal heel erg vroeg -ik wil voorraan staan bitches- en ik heb dus een camera met een kutkwaliteit; Zie hier.
    -Let btw niet op het geschreeuw van m'n nicht -zij filmde het, ik ben vet klein, en ja het kan best dat je me hoorde gillen/zingen haha. Maar van mij en m'n nicht klinkt het fucking raar, maar ja, wij springen en alles dusja. :'DD -En bij ongeveer 1:57 hoor je mij 'Even omhoog' zeggen. B) (tegen m'n nicht dat ze die camera hoger moest doen)

    Maar in ieder geval, ik zoek een GOEDE camera met een goede kwaliteit. Zoals bijvoorbeeld bij deze video (toevallig ga ik ook naar Emilie Autumn ghehe), waarbij zowel het geluid als het beeld van perfecte kwaliteit is.
    En als het op bv bol.com te koop is, graag even de link erbij. Heeeel erg bedankt! <3


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    En als je bv zelf een goede camera hebt mag je het ook zeggen :').


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Nikon of Canon. Ik heb een Canon, en die is zeer goed.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Closure schreef:
    Nikon of Canon. Ik heb een Canon, en die is zeer goed.


    Zowel met video én foto? ^^
    -En hoe heet die precies? $:


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ja, beide maar euh er zijn er vele beter als die van mij hoor.Die van mij was niet zo duur en ik weet niet meer hoe doe noemt ;x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ohja, mijn Canon kostte ongeveer 200euro.Dus das goedkoop voor een camera.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    De mijne vind ik persoonlijk erg goed: Canon Digital IXUS 90


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb er een van Casio, maar ik weet niet hoe die filmt tijdens concerten 8) verder is 'ie wel goed ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Mijn vader heeft een Panasonic Lumix [...], ik weet niet precies welke. Maar de foto's & filmpjes zijn goed! Zelfgefilmd
    Oke, toen stond ik nog ver weg >< maar het geluid en beeld zijn goed, toch?

    [edit]

    Ik heb zelf een Samsung ES17, de foto's zijn perfect, maar ik weet nog niet hoe de filmpjes zijn.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2010 - 22:31 ]


    Destroy what destroys you.

    Ghehe iedereen alvast bedankt. ^^


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny