• Ik keek dus op het ouderportaal net -jaja- om mijn cijfers te checken en daar stond het cijfer van Frans al op en ik ging helemaal LOS. haha want ze zei dat de halve klas een onvoldoende had en ik had het verkloot -dachtik- maar nu heb ik een 6.7 er voor dus toen ging ik rondjes rennen en gillen en nu is mijn hond wel bang voor me maar dat maakt me eventjes niet uit :$


    We can only learn to love by loving.

    Woah wat goed!! Proficiat :Y). Het enigste wat ik op mijn franstest zou kunnen opschrijven is mijn naam, en het nummer van de vraag (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Haha :'D Goedzo!

    Grrr, m'n economieleraar moet mijn cijfer van de pta van donderdag ook snel op internet zetten D:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha vet goed! Ik sta een 4.7 op frans dus dan freak je ook uit jonge, ik had een 2 op mijn eerste pw. ;x


    when words fail, music speaks.

    MrsHangover schreef:
    Woah wat goed!! Proficiat :Y). Het enigste wat ik op mijn franstest zou kunnen opschrijven is mijn naam, en het nummer van de vraag (nerd).


    dude ik ben van een 5 naar een 7 gegaan ;x met Frans. omdat ik het nu in een x snap. zelfde met wiskunde, begrijp ik nu ook ;x


    We can only learn to love by loving.

    Goedzo!
    Ik ga me Franse docente zo even mailen voor mijn cijfer van mijn repetitie!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mazzelkut =D

    MrsHangover schreef:
    Woah wat goed!! Proficiat :Y). Het enigste wat ik op mijn franstest zou kunnen opschrijven is mijn naam, en het nummer van de vraag (nerd).


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.