Nou photoshoppen kan ik dus écht niet, haha serieus. En ik verveelde me dus ik ging wat kloten met paint en picnik. En dit is wat eruit kwam. Je ziet ontzettend goed dat hij fake is, dôh.. Maar ik vind voor mijn eerste keer, dat ik het helemaal niet verkeerd heb gedaan .
En ja ik weet dat ik er een emo hoofd op heb, maar had even geen andere foto .
Hij is wel vet mooi gelukt hoor! (:
alleen als je hem nog echter wilt laten lijken zou ik wat meer met de contrasten enzo gaan werken met je huidskleur (dat doe ik altijd met photoshop) dan ziet het er nog echter uit!
Maar ik vind hem echt goed gelukt ^^
ANNExROCKT schreef:
alleen als je hem nog echter wilt laten lijken zou ik wat meer met de contrasten enzo gaan werken met je huidskleur (dat doe ik altijd met photoshop) dan ziet het er nog echter uit!
Nou dat snap ik allemaal dus niet, hahaha. Ik heb alleen picnik en paint. Ik snap photoshop programma's nooit. En dankjewel .
ANNExROCKT schreef:
Zo issie nu. Heb de huiddinges van mijn gezicht een beetje lichter gemaakt. Maar volgens mij kannie ie niet zo veel meer beter worden als nu, met de programma's die ik heb -loser- .