Ja, volgens mij begin ik 'fan' te worden van Three Days Grace. Ik ken nou 4 liedjes en ze zijn awesome. Dus ik ga binnenkort andere liedjes opzoeken C:
Ik vind 'be somebody' van hun echt awesome.
haha oeps ik heb nu door dat dat doors fown is whaha. [/domme ik]. Maar three days grace zijn ook awesome hoor;3
Three Days Grace was de eerste band die ik echt leuk vond zo een 5 jaar geleden. Dat weet ik nog goed. En toen kon ik er echt niet over zwijgen en was ik fier dat ik die groep kende enzo. Ik kende ze van de film 'Raise your voice' Ghihi. Ze zijn nog altijd geweldig!
Some people make the world special just by being in it
Alysse schreef:
Three Days Grace was de eerste band die ik echt leuk vond zo een 5 jaar geleden. Dat weet ik nog goed. En toen kon ik er echt niet over zwijgen en was ik fier dat ik die groep kende enzo. Ik kende ze van de film 'Raise your voice' Ghihi. Ze zijn nog altijd geweldig!
Haha, ja toen zag ik ze oooook! Maar dat was niet 5 jaar geleden en ik kende ze ervoor al. Ik denk 3 jaar geleden.
Haha, ja toen zag ik ze oooook! Maar dat was niet 5 jaar geleden en ik kende ze ervoor al. Ik denk 3 jaar geleden.
Awh. Nee, ik ken ze dus van die film. Man ik was echt zot. Ik moest aan iedereen die muziek laten luisteren en nja. :'D Maar de meeste groepen die ik vroeger geweldig vond vind ik nu niet meer zo goed enzo, maar Three Days Grace blijft goed!
Some people make the world special just by being in it