• Op school ben ik (dacht ik) de einiste Jonas Brothers fan,Maar dat wil niet zeggen dat ik ik vaak mijn gsm opzet en muziek er van hoor terwijl mijn vriendinnen gek worden,Vndaag deed ik dat ook weer op de toiletten.Mijn vriendin begon eerst te zeggen zo van:Nee niet weer Jonas Brothers,Komt plots een meisje naar mij toe en zegt:He wil je dat liedje door sturen.En zo zijn wij dus beginnen te babbelen en zegt ze plots;Eindelijk ook een Jonas Broters fan op deze school ik dus zeggen;Ja das waar eindelijk iemand die me begrijpt

    Maar heeft er ook iemand hier ook zo iemand?


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Hahaha vet :D
    Ja ik kwam er één in de derde tegen en heb toen gelijk m'n BFF fan gemaakt ^^ (maar dan Tokio Hotel he xD)


    Life is hard and then we die

    Bij ons zijn er heel veel, lucky me. :9~

    Bij ons zo ver ik weet géén.


    your eyes are like stars in the night.

    Ja, een vriendin van me, maar voor de rest niet echt zover ik weet, maar ik ken nou niet echt alle mensen van mijn school^^


    The soul needs autumn.

    Nee, bij mij is dat niet zo.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Bij ons zijn er best weinig meisjes met mijn muzieksmaak (: maarja, mijn bff heeft dezelfde, dus ik vind het niet erg :9~

    Ik heb een fan die is JB fan, en vast en zeker nog een heleboel meer.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik had op de middelbare school een meisje TH fan gemaakt (we zijn nu beste vriendinnen)
    maar nu ben ik geen fan meer, maar zij wel xD
    zij is zelfs meer fan dan ik ooit was, en soms word ik er gek van, maarja xD

    Ik ben op mijn school de enigste TH fan.
    Maar ik loop daar niet echt mee te koop.


    I need you like a heart needs a beat

    Bij ons zijn er wel mensen die ernaar luisteren, maar niet echt fan zijn. Mij maakt dat eigenlijk totaal niet uit, ik vind de Jonas Brothers zelf niet goed.
    Maar, er zijn weinig mensen bij ons met mijn muziekstijl (ik luister naar 'harde' muziek: rock, punk, screamo, gothic, metal,..). of toch niet van diegenen die ik ken. Zelfs de jongens van onze klas zijn complete watjes als het op muziek aankomt (of zo noemen ik en mijn zus dat toch).

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Zo'n jongen uit me klas is voor psv, net als mij.
    En hij houdt ook van lil' wayne. (krul)
    Dat vind ik cool.


    Smiling but close to tears.

    Ik ken wel meer fans van Jonas Brothers in mijn school. Bv mijn bf. Hihi.


    Some people make the world special just by being in it

    Ja, 2 kids in mijn klas zijn ook POTC en LOTR fan C:


    I live for the applause, you will die for it.

    Héél onze klas is fan van Twilight..
    En iedereen op school heeft iets tegen Tokio Hotel..(Buiten een vriendin en ik , maar we zijn nu ook niet egt fans)


    effort never betrays you

    Mijn vriendinnen hebben een overwegend andere muzieksmaak. Gelukkig maar, want het kunnen nogal wannabes zijn en dan heb ik liever niet dat ze mijn muziek kennen. :X