• Ik ben wel benieuwd wie er hier allemaal werkt of gewoon een bijbaantje heeft voor wat zakcentjes..
    Ik zelf heb nog niks.. Ik ben wel opzoek. Ik heb daarnet nog gesoliciteerd bij de zeeman :Y)

    [ bericht aangepast op 2 feb 2010 - 16:13 ]


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    het is gesoliciteerd ;):)

    En ja ik heb een bijbaantje bij een bejaardentehuis :)


    I solemny swear i am up to no good

    Nu ik net 14 ben kan ik volgens mij wel ergens vakken vullen ofzo... maar ik heb geen zin + ik wil niet alleen + ik heb geen geld nodig. C:


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ben ook opzoek, ik wil echt wat werk. Maar ik ben 14 dus het is moeilijk om aan wat te komen..


    your eyes are like stars in the night.

    Ik ben te lui om te werken :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Poseidon schreef:
    Ik ben ook opzoek, ik wil echt wat werk. Maar ik ben 14 dus het is moeilijk om aan wat te komen..


    Nou als je 15 bent is het ook niet makkelijk x'D
    In de meeste winkels is het vanaf 16 jaar..


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Pfah, ik wil werken. Omdat ik geld wil. But niemand wilt mij. Ghéhée


    Some people make the world special just by being in it

    Ik werk bij de hema in de kalvertoren. Ik begin zaterdag officieel, ik ben al twee keer ingewerkt. Maar ik heb echt nog niets XD geen hema-pasje, geen kluisje, ik weet nog niet eens hoeveel ik ga verdienen xD Ik hoop dat ik dat allemaal zaterdag te weten kom.


    Life is hard and then we die

    Ik ga over een paar maanden solliciteren bij de C1000 of Wiebel Biebel xd


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik werk bij de Albert heijn, al bijna een jaar ^^.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik werk bij de hema in de kalvertoren. Ik begin zaterdag officieel, ik ben al twee keer ingewerkt. Maar ik heb echt nog niets XD geen hema-pasje, geen kluisje, ik weet nog niet eens hoeveel ik ga verdienen xD Ik hoop dat ik dat allemaal zaterdag te weten kom.
    Wat ga je daar dan doen? (cat)
    & hoe oud moet je daarvoor zijn? ;p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb geen werk of bijbaantje. Soms word ik gevraagd om even op te passen, maar dat is het wel.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Hopeless schreef:
    (...)Wat ga je daar dan doen? (cat)
    & hoe oud moet je daarvoor zijn? ;p
    Kassa, klanten helpen, vakken vullen, schoonmaken, spiegelen, zo een beetje alles ^^ En daar moet je 15 voor zijn zonder kassa, en met kassa moet je 16 zijn ^^ Tis echt heel leuk werk ^^

    [ bericht aangepast op 2 feb 2010 - 16:32 ]


    Life is hard and then we die

    Ik heb gesolliciteerd [of hoe je dat ook schrijft] bij de Albert Heijn. (krul)


    Smiling but close to tears.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Kassa, klanten hebben, vakken vullen, schoonmaken, spiegelen, zo een beetje alles ^^ En daar moet je 15 voor zijn zonder kassa, en met kassa moet je 16 zijn ^^ Tis echt heel leuk werk ^^


    Als de zeeman niet reageert ga ik naar de hema x'D Haha


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Discoverxme schreef:
    (...)

    Als de zeeman niet reageert ga ik naar de hema x'D Haha


    Haha, Als de Albert Heijn bij mij niet reageert, ga ik ook naar de Hema. :Y)


    Smiling but close to tears.