• Ik werk al een tijdje aan een verhaal op word, waarvan ik nog niet zeker ben of ik hem hier ga zetten of hem lekker voor mezelf hou.
    Maar ik wil er wel graag een titel voor.

    Het gaat over Morrigan, een meisje, maar niet zomaar een meisje. Ze leeft in de tijd van kastelen en ridders, prinsen en prinsessen. Zelf is ze ook een prinses, een prinses die binnenkort 18 word en een man moet kiezen. Ze is de eerstgeborene van de koning, de enig geborene eigenlijk. Dus de troonopvolger. Haar vader organiseerd een verjaardagsfeest waar verscheidene belangrijke mensen zich wagen, waaronder edelen van Schotland. Ze heeft geen oog Sir James Olivier MacLirs zoon Dathen, maar eerder voor zijn lagere gezelschap. Er word van haar vernomen dat ze voor Dathen MacLir kiest, maar er zijn vreemde dingen met hem aan de hand. Onverklaarbare dingen.

    Ik had eerst: But someting, something said "You better not."
    Of Man behind the mask?
    Maar ik wil iets anders, ideetjes?

    [ bericht aangepast op 2 feb 2010 - 17:55 ]


    Your make-up is terrible

    Lijkt me een erg leuk verhaal lieverd. Hoop dat je hem op Q zet of anders mij via msn laat lezen. :X Weet nu even geen titel te bedenken maar dat hoor je zo wel van me. ^^


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    "I could, I won't"
    "Lone princess"
    "Strange Decision"
    "Man behind the mask"

    Uuuh, als het de goede kant opgaat kan ik wel wat meer proberen te verzinnen..
    Anyway, wel een interessant plot, ik zou hem even bewaren als ik jou was en later besluiten ^^

    Franciscus schreef:
    "I could, I won't"
    "Lone princess"
    "Strange Decision"
    "Man behind the mask"

    Uuuh, als het de goede kant opgaat kan ik wel wat meer proberen te verzinnen..
    Anyway, wel een interessant plot, ik zou hem even bewaren als ik jou was en later besluiten ^^


    Dankje ^^
    Ik zal nog nadenken.


    Your make-up is terrible

    Man Behind The Mask, zoals hierboven al wordt gezegd, vind ik een hele goeie.

    Interessante verhaallijn vind ik overigens. En ook goeie naam van hoofdpersoon. -denkt aan Omnia- :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Man Behind The Mask, zoals hierboven al wordt gezegd, vind ik een hele goeie.

    Interessante verhaallijn vind ik overigens. En ook goeie naam van hoofdpersoon. -denkt aan Omnia- :']


    Omnia? ^^
    En dankjewel.


    Your make-up is terrible

    Misschien neem ik Man behind the Mask wel.


    Your make-up is terrible