• Vergeef me voor mijn nederlands en ik heb geen idee of het woord pedofilische bestaat maar ik vind even van wel.

    Nou, ik had vorig jaar een docent voor gym en dat was gewoon een pedo. Als we gingen turnen dan hadden we altijd zo'n onderdeel dat je vanaf iets op een trampoline moest springen en dan zo een tipsalto maken. Nou bij de jongens hielp hij nooit en bij de meiden wel. Altijd dan pakte hij je vast zodat je zo klein mogelijk werd en dan greep hij altijd naar je borsten en ook altijd als we moesten opwarmen dan moesten we wel eens rek en strek doen en dan liep hij zo langs en dan tikte hij heel zacht 'perongelijk' tegen je kont.
    Ook liep hij altijd zomaar de meidenkleedkamer binnen en dan keek hij even rond en dan liep hij zo weer weg.

    & nu is hij ontslagen =D

    OMG wij hadden een engelse leraar en die zei altijd ik heb over je gedroomd en die had echt van die uitspraken en hij keek ook niet naar de ogen van de meiden maar naar iest anders echt eng O.o


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    -offtopic = pedofiele :Y)-

    En trouwens, dat is wel uniek =O meestal gaan pedofielen achter jongetjes aan =']


    Life is hard and then we die

    haha, ik heb echt zo'n zalige leerkracht voor L.O. en ik heb geen pedofielen als leerkrachten, ik heb alleen met één leerkracht een probleem en dat is bij P.O. (':


    Cowards die many times before their deaths.

    Symphony schreef:
    haha, ik heb echt zo'n zalige leerkracht voor L.O. en ik heb geen pedofielen als leerkrachten, ik heb alleen met één leerkracht een probleem en dat is bij P.O. (':

    Wat is P.O.?
    -voeltzichdom-

    Ielh. Wij hebben zo'n leraar voor Techniek, hij kijkt ook gewoon naar je borsten, echt ielh.

    ik had zoo een leraar. Alleen toen gingen we met ze alle klachten in dienen


    Some angels have no wings.

    Cacharel schreef:
    Ielh. Wij hebben zo'n leraar voor Techniek, hij kijkt ook gewoon naar je borsten, echt ielh.


    Ja mijn coördinator doet dat ook altijd. Bah.
    Maar die gymleraar raakt ze dus ook gewoon aan en dan word je boos op hem en dan kijkt hij je super schijnheilig aan van: ik deed niks.

    Hate him. Maar nu is ie gone.

    Louisiana schreef:
    (...)

    Ja mijn coördinator doet dat ook altijd. Bah.
    Maar die gymleraar raakt ze dus ook gewoon aan en dan word je boos op hem en dan kijkt hij je super schijnheilig aan van: ik deed niks.

    Hate him. Maar nu is ie gone.

    Beter! Wij gingen het vorige week aan hem vertellen, we vonden het echt niet konnen, en sinds dien doet hij het minder. =D

    Cacharel schreef:
    Ielh. Wij hebben zo'n leraar voor Techniek, hij kijkt ook gewoon naar je borsten, echt ielh.
    Ik had ook een leraar voor techniek in de tweede. Hij was heel erg aardig hoor, altijd heel redelijk en hij was ook niet eng ofzo. Geen pedofiel, niets. Maar twee jaar geleden heeft hij zijn vrouw neergestoken.. Toen issie op staande voet ontslagen. Ik benieuwd hoe het met m gaat..


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik had ook een leraar voor techniek in de tweede. Hij was heel erg aardig hoor, altijd heel redelijk en hij was ook niet eng ofzo. Geen pedofiel, niets. Maar twee jaar geleden heeft hij zijn vrouw neergestoken.. Toen issie op staande voet ontslagen. Ik benieuwd hoe het met m gaat..

    Oeh, dat lijkt me wel scary vooral omdat hij altijd zo aardig was enzo.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2010 - 18:11 ]

    Louisiana schreef:
    (...)
    Oeh, dat lijkt me wel scary vooral omdat hij altijd zo aardig was enzo.
    Mijn eerste reactie was ook : Grapje zeker? Ik had het echt niet van 'm verwacht.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik had ook een leraar voor techniek in de tweede. Hij was heel erg aardig hoor, altijd heel redelijk en hij was ook niet eng ofzo. Geen pedofiel, niets. Maar twee jaar geleden heeft hij zijn vrouw neergestoken.. Toen issie op staande voet ontslagen. Ik benieuwd hoe het met m gaat..


    Ja, ik hoorde het. Eng(cat)


    Your make-up is terrible

    een van onze gymleraren, draagt een string, en kijkt altijd naar je borsten:X

    maar mijn gymleraar is lief, en aardig!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Louisiana schreef:
    (...)
    Wat is P.O.?
    -voeltzichdom-


    Plastische opvoeding = tekenen,..


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Bah.

    Gelukkig maar (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.