• Ik heb net pww gehad (die te slecht ging). En ik was dus gestrest en alles. Nu kon ik dus eindelijk gaan ontspannen. Komt mijn vader binnenstormen. Moet ik nu mijn kamer gaan opruimen, anders pakt hij al mijn muziekdingen af(telefoon, iPod, mp3, Pc & Tv). Nu kan ik nog niet gaan ontspannen, en ben ik dus boos.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb mijn kamer gister gewoon uit mijzelf opgeruimt, ik begon met alle posters van mijn muur eraf te halen. Ik mis ze, het is kaal zonder ze, misschien plak ik er nog wel een paar op, maar niet meer zo aso veel ;D Succes!

    Niet leuk ;x maar dan zou ik toch die kamer van je gaan opruimen, liever dat dan al die dingen afgepakt te zijn.


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik zou zeggen: doe es hennig.
    Maar ik kan er niet goed tegen als mensen tegen me gaan lopen stressen, zeiken of schreeuwen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Gewoon snel doen, en dan ben je ervan af. Moet ik ook altijd, maar als je even alles afsluit (quizlet, hyves, msn, .. etc) en muziek opzet, en je hard aan de slag gaat, ben je zo klaar. En echt, dat is bij mij ook zo en je wilt mijn kamer voor dat ik ga opruimen níet zien. Succes!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Fencible schreef:
    Niet leuk ;x maar dan zou ik toch die kamer van je gaan opruimen, liever dat dan al die dingen afgepakt te zijn.


    Ik ben klaar, vind ik. Alleen mijn schoenen nog in de kast zetten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.