• Ja, hij is niet mooi of zo, maar hij is heel aardig. Morgen ken ik hem een week, ik kende hem van het koffie en thee inschenken met school. Het klikte meteen al. Ik heb al iets van drie keer met hem afgesproken, maar durfde niets erover te vertellen want ik was bang voor de reactie van mijn vriendin. Ondanks dat hij 16 is, vindt ik hem toch wel lief =3 Alleen denk ik niet echt dat hij mij leuk vindt.
    Renée, het spijt me dat ik het je niet eerder verteld heb, ik was bang voor je reactie. $:

    <3

    Hoe lief! ^^
    Veel succes!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ga ervoor =D
    Misschien eerst wat closer worden, kijken of hij echt bij je past enzo ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nouja, ik weet niet hoe oud jij bent, maar jij lijkt me een jaar of 14/15 dus de leeftijd lijkt me geen drama.
    Verliefd zijn is geweldig, vind ik.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eloquent schreef:
    Nouja, ik weet niet hoe oud jij bent, maar jij lijkt me een jaar of 14/15 dus de leeftijd lijkt me geen drama.
    Verliefd zijn is geweldig, vind ik.

    13 $: Maar bijna 14 ^^

    Mijn vriendin had ook een vriend van 16. En toen was ze nog 13 net als jij nu toch? :')


    when words fail, music speaks.

    Waarom is 16 zijn zo erg?
    :P
    dat is alleen maar leuk.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Windfall schreef:
    Mijn vriendin had ook een vriend van 16. En toen was ze nog 13 net als jij nu toch? :')

    Jups, nog wel!

    Cacharel schreef:
    (...)
    13 $: Maar bijna 14 ^^

    Haha, net zoals ik.
    Nou ja, ga er gewoon voor!(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Uhm, gefeliciteerd?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hij had volgens mij trouwens een vriendin.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Uhm, gefeliciteerd?

    Are u mad on me?

    Trafficlight schreef:
    Waarom is 16 zijn zo erg?
    :P
    dat is alleen maar leuk.

    -spreekt naomi uit ervaring x'D-
    haha :'DD
    ik zie geen probleem trouwens :Y)
    ik zou zeggen:
    ga der voor!

    Decoy schreef:
    Hij had volgens mij trouwens een vriendin.

    En nee, heeft hij niet. =3

    Cacharel schreef:
    (...)
    Jups, nog wel!
    Ghehe wij zijn in maaaaart jarig. :3
    Maar liefje, ik ben wel eens verliefd geweest en ik heb nog nooit een vriendje gehad. Ik mis het eigenlijk niet zo maar als jij het wil en je weet dat hij je misschien wel leuk vind zou ik hint geven ofzo en als hij er niet op in gaat dan is het duidelijk..


    when words fail, music speaks.

    Windfall schreef:
    (...)Ghehe wij zijn in maaaaart jarig. :3
    Maar liefje, ik ben wel eens verliefd geweest en ik heb nog nooit een vriendje gehad. Ik mis het eigenlijk niet zo maar als jij het wil en je weet dat hij je misschien wel leuk vind zou ik hint geven ofzo en als hij er niet op in gaat dan is het duidelijk..

    Hihi, ik verlangde stiekem al heel lang naar liefde.