• Yes ik ben zoooooo blij! :3
    Eindelijk gaat alles een keer goed!
    Mijn werkschouw (zware beoordeling van al je werk dat ook telt of je over mag naar de 2e jaar) was helemaal positief, mijn presentaties gingen goed en ik heb eindelijk door wie echte vrienden zijn en waarbij ik echt helemaal mezelf kan zijn, die mensen die blij voor me zijn en me steunen met alles!

    En ik had een echte crush dag vandaag, ik kwam hem overal tegen, hij lachte steeds naar me en kwam een paar keer naast me zitten! :3

    Ik kwam te horen dat mijn crush waarschijnlijk toch niet stopt met de opleiding en dus gewoon op school blijft! :3

    En mijn coach is vanaf morgen elke donderdagochtend en vrijdag de hele dag 6 weken lang op cursus en onze coachles word overgenomen door een andere coach namelijk *tromgeroffel* de coach van mijn crush!
    Dat betekent dat ik nu elke donderdagochtend en de hele vrijdag bij mijn crush in de klas zit! :3

    - doet een dom dansje door de blijheid (yeah) jeej ^^ -


    dream, dare, fly!

    Leuk voor je ^^


    I need you like a heart needs a beat

    Rewind schreef:
    Leuk voor je ^^

    Thx (:


    dream, dare, fly!

    Leeeuk =]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    En zo zit het allemaal weer mee. (:
    Mooi voor jou. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Leuk zeg! Lekker is dat he, als er een dag is waarop echt alles goed gaat =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Wat leuk. _O_


    Protège moi de mes désirs.

    Heel leuk ^^


    You can run but not hide

    Miauw schreef:
    Leuk zeg! Lekker is dat he, als er een dag is waarop echt alles goed gaat =)


    Ja echt :3
    Ik had echt een paar rotweken gehad en zo'n dag als vandaag geeft je echt zo'n kick en weer motivatie enzo ^^

    [ bericht aangepast op 27 jan 2010 - 19:27 ]


    dream, dare, fly!

    Wauw, supergaaf!
    I'm happy for you :]


    I clicked my heels and wished for you.

    Rewind schreef:
    Leuk voor je ^^

    Tof voor je. :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Oeeh, super tof! En hopelijk wordt het wat tussen jullie!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ah superleuk voor je! Hopelijk krijg je snel met hemm :9~


    it's so empty living behind these castle walls

    Vet! : D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.