• Wij hebben hadden dus een conctactpersoon op school, dat is een vertrouwenspersoon. Die was écht heel erg lief, stond voor iedereen klaar en zo voort.

    Maar ze is nu gewoon zomaar ontslagen en ze kan er zelf ook wel om janken. Ik en een ander meisje waren de eerste twee die het hoorden, omdat wij allebei een beetje in de shitty zitten. Een andere jongen uit mijn klas ook en aan hem is het nu ook verteld. Ze wil het zelf aan iedereen vertellen, aan de mensen met wie ze vaak praatte, dus wij mogen het niet tegen anderen zeggen.

    Maar het is gewoon zo kut, want ze voelde als een hele goede vriendin voor mij. Ze zei ook: Ik voel me hier zo naar door, het is net alsof ik mijn kinderen in de steek laat.

    Edit: Ze werkt nog wel als lerares, maar ze mag geen gesprekken meer voeren, alleen met haar mentorklas.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2010 - 16:23 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Wat erg Ö Waarom werd ze ontslagen dan?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    He jakkes, dat is klote


    your eyes are like stars in the night.

    Dat is echt kut voor haar, en voor jou ook natuurlijk.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Vet gemeen.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Dat vind ik echt raar. Als kinderen er profijt van hebben om met een aardig persoon hun problemen mee te bespreken, 'ontsla' je diegene toch niet? :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    waarom is ze ontslagen dan
    als ik het zo hoor hebt ze het goed gedaan en zie ik geen reden


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Poseidon schreef:
    He jakkes, dat is klote

    dat suckt =3