• Vandaag wiskundeproefwerk.
    Kijk ik nu op magister: wiskunde: 3.1
    Mijn allereerste onvoldoende voor wiskunde. Ik wist dat ik het verpest had. We hadden voor dit hoofdstuk al eens een proefwerk gehad, en toen had ik een 7.2 Jammer genoeg telt deze 2.5 keer mee en die 7.2 maar 1 keer.
    Mijn gemiddelde is hierdoor ook van een 7.0 naar 5.6 gezakt.
    Ik ben nu dus totaal niet meer blij dat mijn SE-week voorbij is. Ik voel me alleen maar kut. En het ergste is nog dat ik weet dat het mijn eigen schuld is.
    -cries-

    Dit moest ik even kwijt. Kuthumeur at the moment...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ajj niet zo leuk, heb ik ook wel eens als ik soms slechte cijfers haal terwijl ik weet dat ik dan beter kan. Probeer het met de volgende proefwerk weer op te halen. ;)

    Veel succes alvast.


    You can run but not hide

    Awh ):
    Je haalt het vast nog wel op (:
    In dit hele jaar heb ik nog geen één voldoende voor wiskunde gehaald, ik overdrijf niet.


    your eyes are like stars in the night.

    oeii,
    das kut ja, heb het zelf ook niet zo op die cijfer.
    je kan aan je docent vragen of je extra werk mag doen, kan jehoger scoren haha.

    Poseidon schreef:
    Awh ):
    Je haalt het vast nog wel op (:
    In dit hele jaar heb ik nog geen één voldoende voor wiskunde gehaald, ik overdrijf niet.

    Dat is ook balen!
    Ik heb nog maar twee wiskundeproefwerken dit jaar. En ik heb ook nog eens de moeilijkste wiskunde. Ik kan dit makkelijk aan. Ik ben dit gewoon niet gewend, een slecht punt voor wiskunde...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ah, lieverd, ik wéét zeker dat je het nog ophaalt <3 dat is wel kut voor je. Ik had ook mijn slechste dag ever :x

    Ik ken het gevoel... In het eerste trimester had ik niks dan slechte toetsen voor wiskunde en dat verkloot echt alles. Ik hoop dat je het nog op kan halen, tis echt kut...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik ken het. Heb voor Nederlands een 2 gehaald =='


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik had vorige week mn eerste onvoldoende op wiskunde. Een 4.8
    Toen ging mn gemiddelde van een 8.8 naar een 7.8. xd


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik hoop voor je dat je het weer ophaald en ik had vandaag wiskundetoets met open boek. Heel de klas -op één na- heeft een 10 :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Weet je hoe blij ik zou zijn met een 3,1 Ö


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik ken het, mijn wiskunde tentamen heb ik vandaag ook gigantisch verkloot.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Madass schreef:
    Weet je hoe blij ik zou zijn met een 3,1 Ö

    Jij misschien wel, maar ik heb nog nooit lager dan een 6.7 gehaald. Vorig jaar stond ik een 9.0 op mijn laatste rapport...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Madass schreef:
    Weet je hoe blij ik zou zijn met een 3,1 Ö

    OMG, ahaha.(lol)
    Denk niet dat dat is wat ze wilt horen ofzo.:Y)
    Maar goed, ik zou je geen zorgen maken.. Probeer voor het volgend proefwerk wat beter je best te doen, dan haal je die 5.6 zeker op. Wie weet wordt het nog ooit een 7 of misschien zelfs een 8?


    ok