• Ik heb m namelijk nog niet gezien en wil weten hoe ie is :$

    Niet gezien ;$


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb het eerste deel gezien en ik ga vragen aan m'n zus of we vanavond het tweede deel kunnen kijken, want hij lijkt me echt leuk.
    Ben Barnes is sexy in die film + hij lijkt op William Beckett _O_


    There are several things that I have been doing wrong.

    zijn er twee delen?:X

    Ik zou 'm graag zien, want Ben is mooi. :9~


    Let the Night embrace you

    Ik weet niet wat het is en waar het overgaat? D:


    your eyes are like stars in the night.

    oke, om even op mijn eigen vraag te antwoorden:
    ik heb m gezien en vond m wel cool mer...
    ook een beetje eng. ik had echt zo'n beeld van Ben Barnes en dat is nu een beetje verandert..i know stupid omdat hij een acteur is en acteurs acteren nou eenmaal en doen alsof ze anders zijn.

    maar toch..

    do i make sense? no? didn't think so either:P

    Ik ga hem zien als hij in de cinema is (dat is ie toch nog niet?) en Ben is inderdaad supersexy. En BenBarnes, why do you want to steal my husband? ;o


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    ik wilde hem online kijken maar kon geen goede site vinden. ik eb er een gedeelte van gezien. en hij lijkt me pretty cool :)


    Love is the movement <3

    issie nog niet uit in de bios??al lang..owh..ik zit in engeland..daar is ie al op dvd(dance)

    whaaat is dat een verfilming van het boek the picture of dorian gray ofzo ? dat boek moet ik lezen voor engels :'D
    zou dus handig zijn als er een film van was XD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H