• Ik en een vrienden fietsten gewoon rustig over het fietspad, die is best breed. Komen er twee tegenliggers aan, een groep van vier/vijf meiden van een jaar of twaalf. Beginnen ze ineens tegen ons aan te gillen en ons uit te schelden voor 'hoer'. Nja, wij wel wat terug zeggen ofzo, maar uiteindelijk zijn we rustig verder gefietst.

    Maar sommigen moeten echt een nieuwe opvoeding krijgen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ja, is in zo'n wijk bij ons ook zo. Daar heb je zo'n plas en als die bevroren is gaat een groep kinderen dat gebied zich toe eigenen. Dus wij zo aan de rand rondkijken, krijgen we ineens teringhoer en nog meer van die leukigheden naar ons toegeslingerd. Gelukkig had ik toen nog niks gezegd, want de moeder van een van die belhamels kwam eraan.
    Maar anders...


    No growth of the heart is ever a waste

    Aso's . ><
    Sommige hebben inderdaad heropvoeding nodig . Ze voelen zich te hoog .

    Inderdaad,ik merk dat ook vaak op.

    Coloured schreef:
    Aso's . ><
    Sommige hebben inderdaad heropvoeding nodig . Ze voelen zich te hoog .

    inderdaad, eenkeer, zat ik zo op de boulevard, speeltuin ding. En Turkse mensen gaan daar altijd barbequen ofzo, en me vriendin en ik zaten daar gewoon, 3 Turkse meisjes daar zo naar ons roepen; 'KANKERHOEREN' terwijl we niks deden? Dus ik zo roepen. 'Je ma?' want ik wist even niks ja. En toen kwamen ze zo 'Moet ik je in elkaar slaan?' ik dacht echtzo wtf, want die koters waren 12ofzo? HAHA.


    Smiling but close to tears.

    Ik trap ze zo in elkaar ;$.
    vieze kut kinder..
    Die halen het BLOED onder mijn NAGELS vandaan!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    En daarom scheld ik die irritante mensen ook altijd uit. Vrijdag riepen zo'n kleine kindjes ook al wat naar me. Eigenlijk wilde ik afstappen en voor ze gaan staan, maar daar was ik eigenlijk wat te lui voor. En het zou toch geen zin hebben.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Dat zijn wijven die zich daardoor beter voelen. Ze denken dat ze dan cool, grappig, stoer, geweldig,... zijn. Dat heeft niet alleen maar met de opvoeding te maken. Maar toch, je hebt gelijk. :')


    Only losers can act the way you do

    Maar eigenlijk vind ik het stom dat als iemand hier het over kleine kinderen heeft, dat het dan meestal een 12-jarige ofzo is. Dan voel ik mij plots heel dom, klein en stom, vooral als ik lees hoe kinderachtig mijn leeftijdsgenoten wel niet zijn. x-x

    [ bericht aangepast op 25 jan 2010 - 18:30 ]


    Only losers can act the way you do