• Van mezelf heb ik niet zo'n slecht gebid. Al staan een paar tanden wel wat scheef.
    -De twee buitenste snijtanden in mijn bovenkaak staan wat naar binnen.
    -Een snijtand in mijn onderkaak staat wat scheef.

    De tandarts zegt dat een beugel niet per se hoeft, maar dat mijn gebid niet helemaal recht staat. Nou vraag ik me dus af wat ik moet doen, want ik ben al 14 dus voordat die beugel er weer uit is..
    Maar aan de andere kant, door de paar scheven tanden is het tandenpoetsen wel wat moeilijker.
    Wat zouden jullie doen? En hoe is een beugel hebben eigenlijk?


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik ben 16 en ik heb mijn beugel sinds de grote vakantie. Ik vind het niet zo erg, als mijn tandjes maar recht staan.
    En nou, in het begin is het niet zo aangenaam, maar het betert wel hoor. :')

    Ik heb een beugel

    De eerste 3 dagen doet dat super veel pijn en kun gewoon aleen nog maar pudding,yoguhrt,rijstpap enzo eten maar na 3 dagen ofzo is de pijn al niet meer zo hevig


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik ben nu een beugel, Hyrax. Die is niet vervelend maar die krijg je niet. Die is alleen voor een te kleine bovenkaak.
    Mijn plaatjes-beugel krijg ik over twee weken, maar volgens mij valt het wel mee. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Ligt eraan welke beugel. Ik heb een spinbeugel, maar dat heb jij niet nodig want die verbreedt je bovenkaak.
    Maar goed, ik zou het niet doen. Een beugel hebben vind ik niet leuk en om nou helemaal een beugel te nemen voor een paar scheve tanden..
    Maar het kan er mooier uitzien.
    Dus eigenlijk weet ik het niet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Oké ik ga volgende keer gelijk om een beugel vragen. Mijn halve klas heeft btw een beugel, niet normaal ;o


    it's so empty living behind these castle walls

    Zelfs Natalia - een bekende BV van in de dertig - heeft een beugel.

    Doen dus! ^^


    Let the Night embrace you

    ik had een beugel


    cakes taking over the world

    ik heb ook een beugel gehad, en ik ben zeer tevreden met het resultaat. Ik heb het maar een jaartje gedragen, aangezien ik geen scheve tanden had maar moest geopereerd worden ana men kaak, en dan moet je een beugel dragen. Maar aangezien, zoals je zelf zegt, dat jij maar weinig scheve tandjes hebt, zal het dragen van die beugel ook maar een jaartje duren of minder. Ik zou het toch doen, natuurlijk is die beslissing geheel aan jou x


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ik heb ook een beugel. Het is niet altijd even leuk, en staat niet even mooi. Maar als die eruit is, dan heb ik wel rechte tanden. Dan heb ik er wel plezier van.
    Ze zeggen altijd 'Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden.' Maar die pijn doen hangt van beugel en mond af. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury