• Ik mag waarschijnlijk na de zomervakantie niet meerop quizlet..Omdat mijn cijfers er onder lijden..Ik vind het zoo jammer!Maar ik ga mijn best doen om het vertrouwen terug te winnen!Dan mag ik waarschijnlijk wel weer..Ik moet eerst laten zien dat ik ook goede cijfers kan halen-.-Ik ga gwn zeiken hoor;P Nhjaa Erg jammer dus..-.-Tis net een mishandeling voor mij;S


    Pictures fade away, but memories are forever

    O, ik kom naar je toe om je ouders te dwingen om je erop te laten x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Jemug dom.
    Ik ga mee, als het mag? ^^


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OmFG.Je ouders kunnen je dat Niet verbieden joh.egt een kwelling


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Jemug dom.
    Ik ga mee, als het mag? ^^


    Aber Naturlich, alleen we moeten wel eerst de one-stars van Damian jatten(cat)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Maak een deal met je ouders. Een half uur per dag quizlet, of een uurtje. Na je huiswerk.
    Dan kun je uiteindelijk het wel weer uitrekken onder het 'ik heb geen huiswerk' motto.
    Maar vergis je niet, school is echt belangrijk.

    Maak een deal met je ouders. Een half uur per dag quizlet, of een uurtje. Na je huiswerk.
    Dan kun je uiteindelijk het wel weer uitrekken onder het 'ik heb geen huiswerk' motto.
    Maar vergis je niet, school is echt belangrijk.

    Jaa I know school is belangrijk,Maar soms vergeet je even de tijd.Eeerst wilden ze msn mij ook verbieden,,-.- Maar ja ik zal het proberen om een deal te sluite Danke:)


    Pictures fade away, but memories are forever

    ^^ Het werkte ook altijd bij mij.
    En ja, hoe hoger je opleiding hoe beter.
    Ik begin nu aan 6vwo, en ik ga dit jaar serieus doen. |: Leren enzo, iets wat ik nog noit heb gedaan, halleluja. Maar echt, uiteindelijk is het het waard. Je zit er de rest van je leven mee als je geen goede school hebt afgerond.

    (...)

    Aber Naturlich, alleen we moeten wel eerst de one-stars van Damian jatten(cat)


    Idd.
    Doen we dat eerst, daarna haar helpen.
    Deal?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    Idd.
    Doen we dat eerst, daarna haar helpen.
    Deal?

    Deal! *schudt hand*


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ^^ Het werkte ook altijd bij mij.
    En ja, hoe hoger je opleiding hoe beter.
    Ik begin nu aan 6vwo, en ik ga dit jaar serieus doen. |: Leren enzo, iets wat ik nog noit heb gedaan, halleluja. Maar echt, uiteindelijk is het het waard. Je zit er de rest van je leven mee als je geen goede school hebt afgerond.

    Jaa idd dit jaar is het belangrijkst voor mij!Dus ik mag het gewoon echt niet verpesten,Ik doe namelijk havo/vwo en aan het eind van het jaar word ik naar havo of vwo gestuurd!Nou geef mij maar vwo natuurlijk!Ik ben van plan heel goed te gaan leren,Ik heb er echt alles voor over..Quizlet mag dan wel eve de pot op:)


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Deal! *schudt hand*


    *Handschudding*


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    eeyy,
    ik heb dat ook.ik mag na de zomervakantie minder op de pc dus ook minder op de quizlet omdat dit jaar iets moeilijker voor mij word en ze willen dat ik goeie cijfers haal.

    xx

    Heel verstandig. ^^
    VWO is vet chill, mijn rooster: echt serieus, om bij te gaan juichen. Op de Havo heb je het toch iets drukker enzo, en ja, als je vwo kan, moet je het doen.
    Like, zwaar is het niet. |: [/nooit iets uitgevoerd]
    Je moet alleen wel zo'n 200 woordjes in een dagje kunnen leren enzo, datsoort dingen. Of goed spieken. [/dat is mijn talent]

    Heel verstandig. ^^
    VWO is vet chill, mijn rooster: echt serieus, om bij te gaan juichen. Op de Havo heb je het toch iets drukker enzo, en ja, als je vwo kan, moet je het doen.
    Like, zwaar is het niet. |: [/nooit iets uitgevoerd]
    Je moet alleen wel zo'n 200 woordjes in een dagje kunnen leren enzo, datsoort dingen. Of goed spieken. [/dat is mijn talent]

    Danke voor je Tips, net zei je..Je zit erg echt wel mee als je geen goede school hebt afgerond,En dat is zoo waar!Ik realiseer me dat ik echt mijn best moet doen en dat ga ik ook doen Echt heel erg bedankt voor je hulp!


    Pictures fade away, but memories are forever

    Auwch! :S


    007