• Jullie weten allemaal over de ramp in Haiti.Ik vind het vreselijk wat er daar gebeurt is er zijn veel mensen overleden en er liggen zelfs nog honderden mensen onder het puin.Wat vinden jullie hier van? en doen jullie acties?
    Om deze mensen te helpen?

Geen haat reacties.

[ bericht aangepast op 22 jan 2010 - 19:41 ]

You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

Ik vind het heel erg voor de mensen daar, maar ik doe niet mee aan acties en ik ga er geen geld aan doneren omdat het tegenwoordig niet zeker is of het er überhaupt wel komt.

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Wij hebben met onze klas allemaal een smsje gezonden. (nerd)

Ik vind het ontzettend erg,zeker omdat die mensen van zichzelf al vrij arm zijn en weinig hebben. En met school hebben wij daarvoor iets gedaan.

Ik vind het zo zielig hè! (w)
    We hebben nog geld gedoneert enzo,
    ik vind het echt erg .
    Een jongen van mijn school van Haitiaanse afkomst had daar famillie, maar weet niet wat er met ze is gebeurd, er is nog niks bekend.
    Ik vond 't zó zielig . :'(
    Sterkte voor de mensen . <3

Etoile schreef:
    Ik vind het ontzettend erg,zeker omdat die mensen van zichzelf al vrij arm zijn en weinig hebben. En met school hebben wij daarvoor iets gedaan.

Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

ik moet van me ouders me zakgeld daaraangeven va deze maand ende rest van de familie doet dat ook van neefjes en nichtjes dan en me ouders doen 100,- hebben we zo afgesproken

livng my life and got stress no more

Geesz schreef:
    Ik vind het heel erg voor de mensen daar, maar ik doe niet mee aan acties en ik ga er geen geld aan doneren omdat het tegenwoordig niet zeker is of het er überhaupt wel komt.

I'm not a complete idiot, some parts are missing.

Ik ga niks geven.

I'd rather go naked than wear fur.

Het is zoals de Tsunami en The Twin Towers. Er wordt weer een hele tralala rond gedaan en elk jaar wordt het herdacht...
    Maar ik doe er niet aan mee en nee ik ben niet gevoelloos er zijn gewoon al genoeg mensen die eraan meedoen! Wat maakt één euro'tje meer dan ook uit. -.-

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Ik vind het ontzettend erg voor die mensen. Het is echt zo zielig voor hen, ze hebben zo al niet veel en dan gebeurt er dit. Mijn ouders hebben geld gestort en mijn vriendinnen en ik hebben enkele sms'jes gestuurd.

Listen to what we're not saying..

Het is erg, maar dit gebeurd zo vaak en dan wordt er niet naar omgekeken. Er zijn wekelijks aardbevingen waar ook mensen aan dood gaan, dus uitzonderingen maken voor andere rampen vind ik dus en beetje voortrekkerij, niet dat er niet geholpen moet worden hoor, want dat moet, maar haal dan en bedrag op en verdeel dat gewoon over iedereen. Maak en bankrekening, en laat daar mensen gewoon geld op overmaken het hele jaar door, jaren lang, dan kan je meerdere rampen helpen en niet eentje!. Ow en ja we hebben ook gegeven.

'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

Wij doen op school een actie .
    ik zit op een uniform school, en maandag mogen we ons uniform achterwege laten en in ruil daarvoor, twee euro in de pot steken dat naar haiti gaat :') & ik vind het echt erg.. een vriendin van mij is geadopteerd vn daar, en ze is al haar familie kwijt.

Life begins at the end of your comfort zone

ik wil niet heel lullig doen, maar laatst was er op TV. Nou joh, die bazen van Unive en al die andere hulporganisaties die verdienen me wat joh! Haha, ik luisterde gister Q-music, gingen ze geld insamelen. 80 MILJOEN EURO, wow! En dat wordt ook nog eens verdubbeld (als ik het goed had, of het was al verdubbeld ;'D) Maar jeetje... Nee. Ik ga niets geven, 1)omdat ik weet waarschijnlijk toch niet helemaal aankomt en 2) ik mijn geld momenteel veel beter kan besteden!