• Ik had dus gister een Wiskunde toets gemaakt, en ik heb dyscalculie (Dyslexie maar dan met getallen zegmaar) dus bij mij gaat dat heel moeilijk. Normaal gesproken snap ik niks, en haal ik altijd 3en en 4en, en nu snapte ik het hoofdstuk best wel goed. Ik mocht de formules erbij houden, en ik had een kwartiertje extra de tijd. Dus ik keek daarnet op internet. Heb ik gewoon een 9.6!! Ik kan het haast niet geloven :'D


    Caution first, always.

    Wow, gefeliciteeerd! Dat geeft vast een goed gevoel. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik ben blij voor je. (:


    Just a simple "I love you" (:

    Waaat! Goedzo :D!!!


    Life is hard and then we die

    Dat is echt super! Gefeliciteerd!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Goed gedaan!

    ik wacht nog op mijn cijfer van wiskunde en ik weet wel zckr dat het een 3 is want ik ben mega slecht in wiskunde en rekenen *zucht* denk je dat je het snapt krijg je die toets en boem vergeten.


    Love is the movement <3

    Dat is zo goed. xd
    Gefeliciteerd!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    OverMyHead schreef:
    Dat is echt super! Gefeliciteerd!


    Hope goes lost but never dies.

    Blondine schreef:
    Wow, gefeliciteeerd! Dat geeft vast een goed gevoel. ^^

    Proficiat!(flower)


    Some people make the world special just by being in it

    Dat is écht goed! Volgens mij heb ik dat ook gewoon (nerd). Ik ben echt een ramp in wiskunde en ik kan 't nooit onthouden en hoe vaak ik 't ook overlees ik zie nooit de logica ervan in.


    "I shut my eyes in order to see.'

    gefeliciteerd (:

    Gefeliciteerd. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    woow bijna een tien!!!dat is goed voor wiskunde zou ik er nooit ophalen maar wat is dat dyscalculie eigenlijk echt? ik zou er wel meer over willen weten want ik heb ook altijd dat ik de cijfers door elkaar haal bij wiskunde en economie en snap er nooit wat van ookal leer ik er heel veel voor en doe ik super mijn best. maar zou ik het dan ook kunnen hebben?


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Gefeliciteerd (:


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    OverMyHead schreef:
    Dat is echt super! Gefeliciteerd!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?